Foto bij 91.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • CARAS

    Wauw, echt belachelijk. De meeste mensen (hier & twitter) gaan allemaa zo van, aaaaahw arme Harry ! Fuck die gast voor een moment. Ik vind het zonde voor Taylor. Harry zal haar flink gaan kwetsen en/of op een lullige manier uitmaken en ik zal met véél vreugde, wachten op een nieuwe We Are Never Ever Getting Back Together, by the lovely Taylor Swift !

    1 decennium geleden
  • Rissl

    Taylor gaat van de een naar de ander idd. Hazz en Tay hebben vannacht na MSG de nacht samen door gebracht. Harry sliep bij haar, dus die hebben vast een wild night gehad haha

    1 decennium geleden
  • Miyage

    Ben het totaly eens met LynnBlack.

    Verder is het een geweldige story!
    keep op writing, you're doing it sooo well!!
    <3 Love it,

    1 decennium geleden
  • DarkCastle

    Hey!
    Ga snel verderrr!

    I love your story!

    En ik zou het eigenlijk ook wel leuker vinden als je de hoofdstukken iets langer maakte. Ik vind dit ook wel leuk lezen maar van mij mag het wel ietsje langer :)

    xoxo

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Hey sorry als ik in het vorige hoofdstuk wat grof en fel overkwam over Haylor maar ik ben ergens ook best wel in shock, en ik wil niet dat Hazza gekwetst wordt maar ik weet dat als ze echt iets hebben Harry sowieso Taylor's hartje zal breken, ik bedoel hij is een tiener die nog wat uit zoekt wat het leven echt is en Taylor is een volwassen vrouw, zangeres met ene grote carriere, ik wil absoluut niet dat Harry fans haar haat gaan sturen en andere haar misschien in de steek laten en zo en eigenlijk vind ik Harry en Taylor ongelooflijk cute samen maar ik ben bang voor hun dat dit allemaal slecht zal aflopen dus ergens hoop ik dat dit enkel 1 grote roddel is... want vorige keer was ik de gelukkigste mens op aarde omdat Taylor Lautner en Taylor Swift samen waren maar dan brak Taylor Swift Taylor Lautner's hart en ik wil niet nog eens zo'n drama...
    Ze zal ook liedjes over Harry schrijven en of het nu goed of slecht is, het zal Harry kwetsen...

    Maar nu snel verder met dit super story!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen