ik kijk op mijn mobiel ik schrik als ik lees wat Daan na mij schrijft er staat:
Melissa dit had ik niet verwacht van je!
Cindy zij net tegen mij dat je me helemaal niet mag en dat je roddelt over me achter me rug om.
en dat je alleen maar vrienden bent met mij omdat ik in een bandje zit.
echt heel erg jammer dit dacht dat we vrienden waren!

ik tril helemaal heb het nu al 10 x na gelezen maar het staart er echt waarom?
waarom? verzint Cindy deze shit ik heb haar toch niks mis gedaan.
okee ik werd verliefd op de zelfde jongen maar toch dit gaat toch te ver of niet?

mijn moeder komt thuis en vraagt waarom ik huil ik leg alle uit precies zoals het is gegaan.
ze troost me en zegt waarschijnlijk heeft ze morgen al spijt en legt ze aan Daan uit dat het niet klopt.
ik knik zo is Cindy wel vaker dan heeft ze later spijt en maakt ze het weer goed.
me moeder kijkt me aan wat?! zeg ik.
ze lacht en vraagt wie is die Daan eigenlijk?
mam je weet wel die uit mijn vrienden groep waar ik wel eens mee ga chillen.
o die leuke blonde.
ik knik.
zo zo mijn dochter heeft wel smaak.
maaam zo is het wel weer genoeg ik ga na boven huiswerk maken.

ik zit aan me bureau maar kan me niet concentreren ik moet de hele tijd aan het bericht van Daan denken.
na een poos besluit ik Cindy een whappje te sturen met Waarom?!
ze reageert vrij snel blijkbaar wachtte ze op een bericht van mij als ik het open staat er alleen jij breekt mij ik nu jou ik speel slimmer en viezer dus beter blijf je uit zijn buurt.
ik zucht wat is ze veranderd de eerste 2 jaar was ze zo lief en en nu is het gewoon een bitch aan het worden zo jammer.

de volgende dag:
ik hoop dat Cindy weer normaal doet maar als ik mijn fiets in het fietsenrek zet is het al mis ik roep haar naam maar ze loopt strak langs me heen.
misschien heeft ze me niet gehoord dus roep ik nog een keer Cindy gelukkig ze draait zich om.
wat moet je ik ben geen hondje hoor vriendjes afpikken he waar haal je het lef vandaan?
sorry wat zeg je jij stookt Daan tegen me op wie zoekt hier nu problemen dan? nou?!
jij want je wist dat ik hem leuk vond of niet soms?
ja maar jij vindt elke week een andere leuk als een jongen een keer niet na je omkijkt heb je al geen intresse mee in hem sorry hoor dat ik niet wist dat je liefde voor Daan echt was!
op dat moment komt Daan binnen en roept: ruzie dames?!
nee hoor antwoord ik snel zolang zij maar geen dingen verzint en ik wijs naar Cindy.
als ik wil weg lopen draai ik nog snel om naar Daan sorry maar dat wat in je bericht stond dat je me stuurde is ook verzonnen door haar please geloof me!
snel loop ik de school in zal die mij geloven?

Reageer (2)

  • xxIKHEETANNE

    aahw=( snel verder=) x

    1 decennium geleden
  • ginadam

    ahww arme melissa snel nog eeb hoofdstuk!!?!?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen