Foto bij 14.

Sorry dat het zo lang duurde!
Veel lees plezier!
X.

Donya Pov.
De volgende morgen schrok ik wakker van mijn telefoon die als een gek begon te trillen. Ik wreef de slaap uit mijn ogen en pakte mijn telefoon van mijn nachtkasje. “Liam” staat er. Maar voordat ik het sms had gelezen schrok ik van de persoon die op het balkon voor mijn raam staat. Ik slaap altijd met mijn gordijnen open, anders had ik hem natuurlijk niet zien staan. Grinnikend liep ik naar het raam en opende hem. ‘Goodmorning’ zegt hij vrolijk als hij mijn slaapkamer instapte. ‘Goodmorning’ begroette ik hem ook, met mijn charmante ochtendstem. ‘I will make you breakfast if you go dress’ stelde hij voor terwijl ik weer verder wilde gaan slapen, acht uur is toch net iets te vroeg voor me. ‘Okay’ ‘What do you want?’ ‘Pancakes!’ riep ik blij. ‘The kitchen is down stairs and the left door!’ zei ik tegen hem. Hij knikte en liep naar onder. Snel griste ik wat kleren uit mijn kast en liep naar de badkamer om even een snelle douche te nemen. Daarna deed ik mijn spijkerhartje aan met een geruit bloesje. Mijn haren deed ik in een slordige knot en snel deed ik nog wat mascara op. Met mijn telefoon en schoenen in mijn handen kom ik de keuken binnen. ‘Recordtime!’ riep ik als ik op de klok gekeken had die half negen aangaf, lachend kwam Liam met twee borden pannenkoeken aanlopen. ‘Thanks’ zei ik met volle mond. Snel slikte ik het stukje pannenkoek door. ‘These are delicious!’ ‘I know! I’m a great chef!’ arrogant klopte hij op zijn eigen schouder. ‘Yeah right’ grinnikend at ik de pannenkoek op. ‘Want some tea?’ vroeg ik aan Liam die al aan zijn 3e pannenkoek bezig was. Dankbaar knikte hij. ‘What shall we do?’ vragend keek ik Liam aan die nog een slokje van zijn thee nam. Hij haalde zijn schouders op terwijl zijn blik naar de tuin gericht was. Een glimlacht siert zijn gezicht als hij Sjaak, ons hangbuikzwijn, ziet. ‘He can do some trick’ zei ik grinnikend. ‘Do you know that program “Holland’s got talent”?’ hoopvol keek ik hem aan. In mijn hoofd zit al een heel plan wat voor act we kunnen gaan doen. ‘Like “Brittain’s got talent” but then Dutch? Yes I know that, why?’ ‘We can do an act there with Sjaak and some pinguïns!’ ik moest me inhouden om niet al een blije debiel in mijn handen gaan klappen. Ongelovig keek Liam me aan. ‘You have pinguïns?’ ik knikte grijnzend. ‘Cool! Where?’ ‘In the freezer?’ zijn ogen rolden over de tafel van verbazing. ‘No just kidding, we have to pick them up at the zoo’ ‘You don’t have pinguïns, do you?’ ‘Nope, but is sounds cool when I say it’ zei ik nonchalant. ‘And how can we get there? Esther has my helicopter, are you by car?’ nadenkend wreef ik over mijn denkbeeldige baardje. ‘No maybe… hu… a tractor. How can Sjaak get there otherwise?’ ‘True story, I go get Sjaak, will you get the tractor?’ hij knikte en we gaven elkaar een higfive, daarna trok ik mijn koeien-regenlaarzen aan en begin aan mijn achtervolging om Sjaak te vangen. Uit ervaring weet ik dat het even kon gaan duren. 10 minuten, een paar rondjes door de tuin, en 3x gevallen te zijn, later had ik Sjaak gevangen. ‘New record!’ blij deed ik een dansje en liet daardoor het zwijntje, ahum zwijn, per ongeluk los waar door die wegrent. ‘FUUUUU!’ schreeuwde ik waarna ik maar weer aan mijn achtervolging begon.

Reageer (1)

  • TouyaRima

    HAHAHA deze had ik nog niet gelezen xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen