Foto bij One

‘’Waarom niet’’ Roep ik boos en zet mijn mok met warme chocola met een klap op tafel waardoor er een beetje over de rand komt.
‘’Waarom mag ik geen lol hebben en op kerstavond naar het feestje van Dana’’? Ik zet mijn handen in mijn zij.
Diana, mijn pleegmoeder, zet het fornuis uit en draait zich om.
‘’Omdat we naar oma gaan. Dat weet je best’’.
‘’Ow, iedereen mag lol hebben, Yara mag wel naar een vriendin en ik mag een bejaarde gaan plezieren’’? It’s not Fair!!
‘’Naila, niet zo brutaal, ze is nog niet bejaard. Dat ben je pas als je 90 bent en dat is ze nog niet. Ik vind dat je oma veel te weinig ziet’’.
‘’Ik ben 17! Word het niet tijd dat ik zelf dingen ga bepalen’’? roep ik boos en ik kijk Diana recht in haar ogen aan.
‘’Nee, zolang je onder mijn dak woont, bepaal ik alles hier’’ zegt ze en ze pakt een doekje om de chocolade melk dat over de rand was gekomen op te ruimen.
‘’Ja, maar als er op geruimt moet worden, is het opeens ook mijn huis’’.
Ik pak mijn mok van tafel en draai me om in de richting van de woonkamer.
‘’Nee Naila, ga naar je kamer. Kan je nog eens goed nadenken’’! roept Diana terwijl ze de tafel dekt.
‘’Fine by me’’! roep ik terug en stampvoet naar boven.

Reageer (2)

  • SquirrelLove

    whieee snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Pepito

    ow please nog!!! ik moet verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen