ik gooi mijn jas in mijn kluisje en haal mijn Engels boek eruit.
en ga in de kantine zitten bij Christine zij mag Cindy niet dus ze zou nooit gemeen tegen me zijn.
we kletsen tot dat de bel gaat en dan lopen we ieder naar onze eigen lokaal.
in de klas ga ik achterin zitten in mijn eentje en leg de boeken al vast op tafel.
dan komt Cindy de klas in en gaat naast me zitten ik kijk haar verbaast aan en schuif mij spullen wat aan de kant.
als de leraar wil beginnen staat Cindy op en zegt: meneer mag ik ergens anders zitten ik was even vergeten dat Melissa niet te vertrouwen is!
de leraar heeft nog geen antwoord gegeven of ze zit al ergens anders ze kijkt me met een vele blik aan en sist dit is nog maar het begin.
ik kijk haar fel terug en richt me dan na het bord.
overal hoor ik mensen mijn naam verluisteren en ik krijg papiertjes na me hoofd ik lees er een paar overal staat iets op dat lijkt op hoe durf je Cindy zo te kwetsen en denk je nou serieus dat Daan jou wilt Cindy is de enige die hem kan krijgen.
ik kan het meer tegen als die briefjes waarom moet Cindy nou dit doen.
ze stookt de hele klas tegen me op wedden na de grote pauze weet de hele school wat er gebeurt is.
ik ga verder met Engels de vragen zijn best moeilijk hoe moet ik nou weten wat letter of application betekent?
snel vul ik wat antwoorden in als de docent dan langs kom lijkt het of ik al ver ben.
als de bel gaat ren ik snel weg ineens voel ik een voet voor mijn voet en ik struikel.
achter me hoor ik gelach en geschreeuw ze roepen sukkel enzo.
ik voel me gekleineerd waarom waarom?!
door verhalen van mensen wist ik dat pesten zeer deed maar nu voel ik het zelf en snap ik wat ze bedoelen je voelt je alleen en in de steek gelaten.

na de grote pauze:
ja hoor zo als ik al had gedacht is de roddel binnen de kortste keren uitgelekt en ben ik de grootste slet van de school.
overal waar ik loop wordt ik na gekeken en roepen ze Daan is van Cindy.
ik kan er niet meer tegen en ren de wc in ik ga in een hoekje zitten en begin te huilen.
als de bel gaat heb ik geen eens zin om op te staan en na de volgende les te gaan.
zo zit ik dan een kwartier te huilen en te huilen tot dat ik de deur hoor open gaan en voetstappen na mijn wcdeur zie lopen.
het zijn geen schoenen van een leraar dat zie je zo daar zijn ze veelste cool voor maar ze lijken ook niet op meisjes schoenen.
de persoon gaat tegen mijn wc-deur zitten ik vraag wie die persoon is en wat die komt doen.
ik ben het Daan hoor ik een bekende persoon zeggen en ik kom het liefste meisje ter wereld troosten.
langzaam doe ik deur open en zie Daan staan met zijn armen open ik geef hem een knuffel en moet huilen.
uh hoor ik Daan zeggen zullen we even na het grasveldje achter de school er kan elk moment een meisje binnen komen en dat vind ik niet zo'n fijn idee zeg maar, het is nogal raar als jongen in de dames wc ik moet lachen.
we lopen naar buiten en gaan op het grasveldje zitten.
ik kijk Daan aan en vraag waarom die mij kwam zoeken.
hij legt alles van het begin af aan uit.

Cindy had mij vertelt dat jij alleen vrienden wou zijn omdat ik in een bandje zat en dat je niks om me gaf,
en dat als je uit eindelijk populair genoeg was me zou dumpen en zou doen of je me nooit gekend had.
ik wou het niet geloven maar ze het klonk of ze het meende tot dat ik jullie zag ik het fietsenhok ik stond al de hele tijd achter het muurtje waar jullie mij niet konden zien.
dus ik heb alles gehoort van begin tot het einde,
toen wist ik dat jij de waarheid sprak ik liep na jullie toe en deed of ik net binnen kwam en niks had gehoord je liep weg maar draaide je om en keek me zo wanhopig aan. echt waar Melissa ik heb nog nooit iemand zo bang en verdrietig zien kijken.
ik vroeg waarom Cindy zo gemeen tegen je deed maar ze bleef maar zeggen dat jij loog en deed alsof.
de verhalen werden steeds erger en ik zag dat ze je gingen pesten.
toen ik je de wc in zag lopen heb ik gewacht tot dat iedereen weg was en ben ik na binnen gelopen.
nou en de rest weet je want daar was je bij.

ik kijk Daan vol ongeloof aan zegt die nou echt dat die mij gelooft inplaats van Cindy.
van blijdschap moet ik huilen en Daan duwt me tegen zich aan en zo zitten we dan met elkaars armen om ons heen ik leg mijn hoofd op zijn borst en en verzink in mijn gedachte,
klopt dit wel is dit wel echt Daan.
maar ik wet het zeker als ik die vertrouwde stem hoor zeggen maar weet je nou ook waarom Cindy zo deed.
ik knik en zeg omdat ze jou wil hebben ze denkt dat jij verliefd op haar bent.
Daan begint te lachen en zegt nee Cindy is een lieve meid maar als vrienden niet meer.
maar je zei dat je op iemand verliefd was wie is die persoon dan?

Reageer (3)

  • MyStoryy

    aaah wat lief ben het eens met ginadam & xxIKHEETANNE xx

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    Aahw lieve daan(: snel verderr(:

    1 decennium geleden
  • ginadam

    oeee wat lief van daan doe pleaas nog een hoofdstukje?? ik smeek je hihih xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen