Foto bij One || Christmas Love || Twilight Love

Hey! Lala, first chapters are always bad right? x


Rose Isabella Down

Ik sloeg woest mijn wekker uit toen hij afging. Ik duwde mijn hoofd in het kussen, gromde kwaad en sprong toen uit bed. Ik liep chagrijnig naar mijn badkamer, terwijl ik onderweg een setje kleding mee griste. Vandaag zou ik naar een andere school gaan, omdat te vaak eruit gestuurd werd op mijn oude school. Daarom moest ik extra vroeg opstaan, zodat ik wel op tijd zou zijn. We woonden dicht bij de grens van La Push en Forks, waardoor de school in La Push dichterbij was. Nu moest ik naar Forks High, daar had ik dus totaal geen zin in. Alleen het idee dat ik bijna jarig was, om precies te zijn op kerstavond, maakte het alweer een beetje goed. Ik grinnikte om mijn gedachten en sprong onder de douche, en waste snel mijn haar. Ik trok mijn kleren aan en liep loom naar beneden. Ik zette het koffiezetapparaat aan en trok de koelkast open, waarna ik een pak melk eruit griste. Ik griste uit een andere kast een kom en pakte de cornflakes van het aanrecht af en zette het allemaal met een klap op tafel. Ik trok een mok uit de kast, waarna ik het koffiezetapparaat zijn werk liet doen en mijn cornflakes klaarmaakte en opat. Ik pakte mijn koffie en keek op de klok, tot mijn schok zag ik dat ik bijna te laat was. Ik slaakte een klein gilletje en dronk mijn koffie snel op zodat ik mijn tong bijna verbrande en rende naar de gang. Ik sprong in mijn warme ugg’s en trok mijn handschoenen aan waarna mijn jas en sjaal volgde. Ik gooide mijn tas op mijn rug en griste de autosleutels van het haakje waarna ik in hoge snelheid mijn muts op mijn hoofd deed. Ik gleed half uit op de oprit, zodat ik gelijk bij mijn auto, een Porsche Panamera, aankwam. Ik grinnikte om mijn actie en sprong mijn auto in. Ik mikte mijn tas op de bijrijdersstoel en racete weg.


Hey! Lala, first chapters are always bad right? x

Reageer (2)

  • Chantilly

    Yeahhh! New Abo hiero!

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Snel verder!
    Mooi geschreven!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen