Foto bij Baka Sasuke

door een nort keek iedereen naar sasuke. Hij stond een beetje van hun vandaan zo als altijd. Ze deden hun best om hem aardiger te krijgen maar hij werdt alleen maar kouder.Sakura gaf het ook nooit op ze heeft al een teamgenoot verloren en ze wil er niet nog een verliezen. Ze glimlachte naar Sasuke. "Is er iets Sasuke-kun?"Hij keek naar hun en haalde zijn schouders op. 'Niet echt, "zei hij. 'Alleen ej verspeelt je tijd aan de kazekage hij is gek. ""We willen ook niet tegen hem vechten Sasuke-kun," zei Hinata. Ze werd steeds beter in praten. "Ik denk dat het wel genoeg is."'Hij is de Kazekage. Maakt niet uit hoe sterk hij is hij kan toch niet in een demon veranderen. "zei Sasuke toen de naar hun keek. 'Je heb gelijk hij is sterk maar-. ""Sasuke heeft gelijk, 'zei Shikamaru terwijl die boos naar sasuke keek. "hij is de kazekage en kan niet te sterk zijn.""Dus ... laten we alleen maar zorgen maken over elkaar?" vroeg Kiba blij. "Cool!"Neji rolde met zijn ogen. "Idioot," zei hij kortaf.Kiba gromde. 'Kijk uit, Neji, "snauwde hij. Akamaru die nu groot was blafte.Blank ogen keken naar hem. "let jij niet op behalve de Kazekage is er ook Kitsune die hoort niet bij een village en is een van de beste moordenaars hij kan iedereen vermoorden en het zou hem niet eens uitmaken wie. ""Oh ... ja. shit.''Sakura lachte. 'dat je zo iets kan vergeten Kiba-kun! "Kiba wou net wat zegge tot dat er ineens heel veel lawaai bij de konoha gate was. Iedereen keek naar de gate.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen