Foto bij ``164``

‘wist je echt niet dat Alex jarig was?’ vraagt Sam aan Dean. Dean schud zijn. Hij zoekt even naar de koelkast en als hij hem heeft gevonden haalt hij er twee biertjes uit. ‘waarom had ze dat niet gezegd?’ mompelt hij tegen zichzelf. Hij opent de flesjes en geeft er een aan Sam. ‘Dean… moet je niet eerst je neus afvegen?’ Sam wijst op zijn eigen neus en Dean pakt snel een papiertje. ‘ze kan wel hard slaan zeg’ Sam grinnikt even en neemt een slok. ‘hoe oud is ze eigenlijk geworden?’ Sam neemt nog een slok en leunt tegen de tafel. ’24 dacht ik’ luid gebonkt komt van boven en dan een gil. De jongens kijken elkaar even aan en rennen dan gelijk naar boven. ‘Alex, Carly wat is er aan de hand?!’ Dean duwt de deur open en stapt gewapend naar binnen. Carly en ik kijk op en Carly begint hard te gillen. ‘kinky’ Dean laat zijn wapen zakken en bekijkt ons allebei eens goed. Gelijk bal ik mijn vuist en loop op Dean af. ‘wil je nog een bloedneus?’ hij houd zijn handen omhoog. Ik had net een andere lingerie set aangedaan die Carly voor me had uitgezocht. Het was een vuurrode set en omdat ik eerder de hakken aan had moeten doen van Carly was ik gestruikeld. Ik grom even en richt mijn colt die niet veel ver van me vandaan had gelegen op Dean. Carly rent naar de deur en duwt Dean en Sam weg. ‘kom op! We kijken alleen’ roep Dean verontwaardig uit. Voor Carly de deur dicht doet zie ik dat ze nog even snel naar Sam knipoogt. ‘ dus ik had het goed?’ Carly draait zich betrapt om. ‘wat had je goed?’ ik grinnik en leg de colt weer op het kastje. ‘dus je ziet kleine Sammy wel zitten’ Carly hapt even en maakt een paar gebaren met haar hand. Ik grinnik en pak het jurkje dat Carly op het bed had gelegd. ‘weet je zeker dat dit niet te kort is?’ vraag ik nog als ik hem aan trek en hij tot halverwege mijn dijen komt. Carly loopt op me af en verstelt een paar dingen en dan komt het jurkje tot net boven mijn knieën. ‘maar je hebt nog geen antwoordt gegeven’ ik probeer in haar ogen te kijken maar Carly loopt snel weg en doet haar eigen jurkje aan. Die van haar is diep rood terwijl die van mij een diep blauwe kleur had. Ze begint even te giechelen. ‘zo klein is Sammy volgens mij niet’ zegt ze ontdeugend.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen