Foto bij Kazekage and Kitsune

Gaara's wilde rode haar glimde in de ochtend zon. Hij was gegroeid en was minder mager dan eerst – hij was niet te lang en niet te kort. Fisiek had die niet zo veel gedaan maar hij was wel slimmer dan de meeste bergelieders van hem- hij keek rustig, vertrouwd, en zijn bewegingen waren sierlijk voor al zijn ogen keken rustig heen en weer. Hij droeg niet zijn kazekage kleren maar iets rood-zwart dat leek op wat hij vroeger droeg- compleet met zijn sand achter zijn rug gebonden. Hij was niet de CrazyKiller die iedereen zich herinderde.Naast hem liep de andere beroemdheid van de exam. Kitsune droeg een zwarte mantel die met iedere beweging sierlijk mee ging, hij was net iets groter de de kazekage. Hij was zelfverzekerd. Hij had zijn masker op waardoor je helemaal niks zag daar boven uit stak zijn blonde haar met aan de puntjes rood was.Samen waren ze een mooi paar. Hun bewegingen waren bijna het zelfde iedere chunin van de exam kon dat wel zien. Het was niet z'on prettig idee om de Kazekage samen met Kitsune zien te vechten.

Reageer (1)

  • Poochyena

    hoe zal dat gaan aflopen??
    daan moet ik het volgendeee deel lezen ,,
    maaar dat kan alleen als ze door schrijft SNELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VERDEEEEEEEEEEEEERRRRRRR

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen