Foto bij ``167``

Dean ligt al in bed als ik uit de douche kom. Ik ga gelijk in het andere bed liggen en ontspan me. Een zucht ontsnapt mijn lippen. ‘weet je Dean’ ik ben heel stil maar hij reageert niet. ‘ik zou willen dat ik jullie om een andere reden had ontmoet’ nog steeds geen reactie. Even kijk ik naar het andere bed en zie Dean naar me kijken. ‘ik zou hetzelfde willen’ antwoordt hij. We blijven allebei stil. ‘Alex…’ ik kijk naar Dean maar zie dat hij moeite heeft door te gaan. ‘wat je net zei. Dat je een keer zou willen slapen, zonder op te hoeven letten. Is dat omdat je me niet vertrouwt?’ Ik grinnik zachtjes en schuif verder op het bed. ‘Dean ik bedoelde niet jou’ hij glimlacht ook maar die verdwijnt gelijk. Ik zie aan hem dat hij iets wilt vragen. Ik sluit mijn ogen voor een moment en hou dan het einde van mijn dekbed omhoog. Dean kijkt eventjes verbaast naar me. Ik kijk hem aan. ‘wil je nou bij me komen liggen of niet, want als ik het deken omlaag doe kom je er niet meer in’ Dean blijft nog steeds liggen en ik haal mijn schouders op. ‘best’ ik laat het deken los en draai me om. Dean komt uit het bed en ik voel hoe mijn deken omhoog getrokken word. ‘Dean ik zei dat je er niet meer in komt als ik hem naar beneden heb’ hij sluit zijn armen om mijn middel en legt zijn hoofd op mijn rug. Ik ontspan me even en strijk zachtjes over zijn handen. Dean doet misschien wel stoer, maar ook hij had gewoon liefde nodig. Niet alleen van Sam of van de vrouwen die hij ontmoet en mee naar bed gaat. Hij is warmer dan ik ben. ‘als ik niet beter wist zou ik denken dat je me leuk vind Dean’ Dean lacht tegen mijn rug en draait me zo dat ik naar hem kijk. ‘of jij vindt mij leuk, wat me eerder lijkt. Ook omdat je mij net vroeg bij jou te komen liggen’ ik begin hard te lachen en schud mijn hoofd. ‘hoe denk je dat Sam het nu heeft?’ vraag ik nog steeds lachend. Dean laat zijn hand op mijn buik rusten. ‘hij is waarschijnlijker drukker bezig dan wij’ weer begin ik te lachen en draai me nu helemaal om naar Dean. ‘bedankt’ hij kijkt me verbaast aan. ‘waarvoor?’ ik zucht even en sluit mijn ogen. ‘voor het beschermen’ mompel ik zachtjes. Ik haal nog een keer diep adem en voel me dan in slaap vallen. ‘jij bedankt’ zegt Dean zachtjes en strijkt over mijn wang.

Reageer (2)

  • crazycatlady

    schattig<3 ik ga gauw verder lezen!:D

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    ooeeeh awesome

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen