Foto bij Wrong subject

iedereen keek toen gaara's blik op de Rookie Nine kwam. Hij draaide zijn gezicht licht naar Kitsune terwijl zijn groene ogen de konoha nins niet verlaat. De witte mask ging een stukje omlaag alsof hij naar gaara keek. Dan zonder wat te zeggen keken ze beide naar de konoha nins en liepen ze erna toe.Ze stonden stil in de halve cirkel die ze hadden gemaakt zo dat iedereen hun kon zien. De Kazekage keek naar iedereen met een kleine glimlach op zijn gezicht. "Konoha Shinobi," zei hij. "Het is goed jullie weer eens te zien.""Gaara-san!" Riep lee uit, met een glimlach. "het is goed jou ook weer te zien en het is geweldig dat je zo hoog bent gekomen iedereen kan daar wat van leren! "ook met al de glimlachen can lee bleef gaara heel erg rustig. "Dank u, Lee-san. Ik ben blij dat je goed bent herstelt. "Hij gaf een knik naar kitsune. "Mag ik jullie voorstellen dit is Kitsune,Kitsune dit is de rookie Nine en Gai's team. "Kitsune sprak met een hele zware oude stem dat niet egt paste met zijn uiterlijk *zijn haar xD*. "Het is goed om te kunnen zien wij jullie egt zijn maar ik weet dat er 12 zijn maar jullie zijn nu met zijn 10en 1 is in het zieken huis maar waar is de andere? Is het waar dat hij jullie heeft verlaten. "alle gezichten kregen een donkere vloed over zich heen en sommige werden helemaal leeg zo als die van sasuke. Sakura was de eerste die wat zei met minachting in haar ogen. "ik ben bang dat u het niet zo goed heb begrepen naruto is nog steeds lid van de rooki nine alleen hij is op een missie die nogal lang duurt u van alle shinobi's moet weten hoe het leven van een shinobi is toch? "

Reageer (1)

  • Poochyena

    weet niks te zeggen ..



    maar wel ..

    SNELLL VERDAAARRRRRRR!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen