Foto bij One big direction dream... (1)

Een story over 1D, mijn dagdroom (gedeeltes) XD. Het gaat over 1D. (Duuuh!) Ik doe er soms een nieuw stukje bij en in het verhaal rare dromen komt niet alleen deze story... Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!

Daar fietste ik dan, alleen. Uit school. Het was nog maar half 1, maar nu al donker! Het was tenslotte al winter.Ik fietste mijn dorp binnen genaamd Makkum en moest helemaal naar de andere kant om thuis te komen. Ik fietste over een brug en daarna door een steeg en keek naar links om uit te kijken, maar wie zag ik daar nou staan? Ik fietste te snel om het goed te zien, dus ik ging ff terug. Ja, ik zag het goed dat was Niall Horan!!! Helaas hij rende snel naar binnen. Ik ging om het hoekje staan waar hij, als hij naar buiten liep, mij net niet zou kunnen zien. Ik wachte en ja hoor daar kwam hij weer naar buiten, ik wou eerst gillen maar ik besloot dat maar niet te doen... Toen hij ver genoeg was sprong ik snel voor de deur zodat hij niet kon vluchten! HIj zag mij en deed meteen zijn hand voor mijn mond. HIj zei: pleause niet schreeuwen. Ik knikte en hij deed zijn hand weer van mijn mond. Hij keek om zich heen en zei: mag ik weer naar binnen? Ik zei: op 1 voorwaarde, als ik mee mag...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen