People say: "De eerste pannenkoek mislukt altijd."
Nou laat ik het zo zeggen: "De eerste pannenkoek gaat meestal goed, maar het eerste hoofdstuk is altijd zeer lastig..."
Ik zou zeggen: "Read and enjoy!" En ben je uitgelezen? Dan laat je even een reactie en/of een kudo achter voor mij, want dat maakt mij zeer blij :D

Dus hier is het proloog, op aanvraag van TrueNialler
Hierbij gelijk mijn eerste Shout Out naar TrueNialler en naar MissNoek die als eerste hebben gereageerd :D

Verder wilde ik alvast alle nieuwe abo's verwelkomen, dus:

WELKOM ALLEMAAL :D

Geduldig wachtte James tot de telefoon werd opgenomen.
“James! Ik moet je echt iets vertellen!!” De telefoon was nog niet opgenomen, of de opgewonden Ierse stem van Niall galmde al in het oor van James na.
“Dat is toevallig! Ik ook!” James klonk ook vrolijk, maar als je hem beter bestudeerde zag je dat hij zenuwachtig aan zijn lip plukte met zijn vingers. Hij had heel lang getwijfeld, maar zou nu eindelijk zijn gevoelens aan Niall gaan vertellen.
“Oh?” klonk het verbaasd uit de mond van de Ierse jongen.
“Ja, maar dat doe ik pas als ik je weer zie volgende week.”
“KOM JE NAAR LONDEN?!” De Ierse jongen schreeuwde zo hard door de telefoon dat de vrouw die tegenover James in de trein zat hem verbaasd aankeek.
“Ja ik kom weer naar Londen, eindelijk…” zuchtte James. “Het heeft lang genoeg geduurd, dat tripje naar Nederland.”
“Maar wat ik dus wilde vertellen: Ik heb eindelijk verkering!” Riep de kleine blonde Ier enthousiast door de telefoon.

Voor een moment wist James even niet wat hij moest zeggen of doen. Het eerste wat hij zei was heel hard “WAT?!”. Het klonk botter dan dat de bedoeling was, dus Niall schrok er nogal van.
“Sorry Niall, ik bedoelde het niet zo bot, maar ik had het niet verwacht…” Probeerde James de situatie nog te redden.
“Je had het niet verwacht?! Wat had je niet verwacht? Dat ik een relatie zou kunnen krijgen?” De stem van Niall klonk woedend en verdrietig tegelijkertijd.
“Nee zo bedoelde ik het nie…” Nog voor James was uitgesproken hing Niall de telefoon op. James belde hem nog een keer terug, maar werd weggedrukt en verdrietig staarde hij naar de telefoon, zich langzaam beseffend dat hij zojuist ruzie had gemaakt met een van zijn beste vrienden…


~

Don't forget to hug that little green thumb (A)(A)

Reageer (5)

  • EmmyxKitten

    Snel verder, asje? (flower)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Abo erbij. Already love it.(flower)

    1 decennium geleden
  • Jassie1Dfanx

    ABO! Snel Veder het is egt goed

    1 decennium geleden
  • Horibe

    Nieuwe ABO!!!!! Het is nu al een top verhaal vind ik hoor hier een super bloementje(flower) en snel verder jij plzzzzz

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Nice! Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen