Foto bij One big direction dream... (2)

Vervolg op one big direction dream... (1). Lees eerst de vorige voordat je deze leest, anders snap je er niks van...

Ik zag het wel, Niall dacht heel heel diep na... Ik hoopte zo dat het mocht en dat hij niet zo'n bodyguard zou roepen! Ik wachte en wachte en wachte. Na een tijdje zei hij: op 1 voorwaarde, als je niemand verteld dat wij hier zijn. Ik ging akkoord en mocht mee naar binnen! Ik was zo blij en liet hem er lanks. Ik kwam binnen en o het eerste gezicht was het een heel gewoon huis. Daar stond ik dan samen met de beroemde Niall James Horan in een doodnormale gang... Hij zei dat ik moest wachten, dus ik wachte. Hij keek om het hoekje en schreeuwde iets naar Harry. Ik kon het op dat moment niet verstaan, maar later bleek dat hij naakt was en van Niall eerst ff weg moest. Wat best logish is, maar ach. Daarna mocht ik naar binnen. Ik liep naar de deur en pakte de deurkruk vast die Niall zonet nog vasthad, ik dacht dat dit het mooiste was wat ik ooit zou meemaken maar het was nog niet zover. Ik deed de deur open en zag daar 4 nieuwsgierige "jongetjes" staan. Ze keken me allemaal aan, Niall, Zayn, Louis en Liam. (Harry was omers net weg gestuurd.) Ze keken me eerst een tijdje aan en daarna besprongen ze mij! Allemaal in 1 keer! Ik was zo verbaasd dat ik helemaal stijf was van de schrik! Opeens hoorde ik een hele strenge stem en ik wist wel dat dat niet Harry of 1 van de andere jongens was. Ze gingen meteen van me af en ik stond op. Het was hun manager! Hij zei: wie is dit nu weer?...........

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen