Srry ik verveel me dus schrijf nog ff een hoofdstuk! Je moet wel de vorige hebben gelzen voor je dit snapt...

Ik keek hem geschrokken aan en ook Louis zag dat dit mis ging! Dus hij liep naar mij toe, sloeg een arm om mij heen en zei: zij is mijn kleine vriendinnetje en hij roste met zijn vuist op mijn hoofd en mijn hele haar zat in de war! De manager moest wel lachen en zei dat hij het wel goed vond dat ik hier was zolang ik het maar niemand andeers vertelde. Ik beloofte dat. Wij zaten wat te kletsen en opeens deed Louis iets waardoor we allemaal in een deuk lagen. Opeens kwam Harry (aangekleed en wel) binnen lopen en keek ons verbaast aan. Wij waren net aan het bijkomen van het lachen toen we Harry zijn gezicht zagen. We lagen meteen weer in een deuk! Harry moest toen weer lachen doordat Niall lachte en toen lagen we met zijn zesen lachend op de grond! De styliste kwam binnen en keek ons verbaast aan en wij stopten even met lachen, ze liep rustig voorbij en toen ze nog maar net de deur dicht had moesten we nog harder lachen! Na een tijdje lachen werd ik gebeld door mijn moeder en ze waren meteen allemaal stil. Ze zei dat ze nog in Workum waren en dat ze zo ingesneeuwd waren dat ze er niet weg konden komen. Mijn moeder vroeg waar ik was en ik zei dat ze ff moest wachten. Ik vroeg aan de jongens of ik het mocht vertellen en hun riepen de manager........................

Reageer (2)

  • Elise1D

    Ik weet het huiswerk is... Ik heb al genoeg gezegd... Als iemand vraagt voor leuke verhalen op quizlet, wil je dan dit verhaal aan hun doorgeven?

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Dit is echt leuk! Jammer dat niet heel veel mensen dit lezen ;(
    Okee nu moet ik echt verder aan mijn huiswerk werken ZUCHT...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen