Foto bij Elena Daniëls || 049

Hey peeps, de rede dat ik nu pas weer schrijf - ja en nu denken jullie, zucht, wat heeft rachelle nu weer verzonnen?! - is dat mijn opa laatst in het ziekenhuis lag. Dat had ik al verteld tegen jullie, maar het ging héél slecht met hem. En nu gaat het nog steeds niet goed. Hij heeft constant zuurstof nodig want dat heeft hij te weinig. Maar ik mis het schrijven zo dus daarom probeer ik weer elke dag te schrijven voor jullie. En ja klopt ik heb dit vaker gezegd, maar ik probeer het echt. Trouwens ben ik ook al een paar dagen ziek, maar het gaat nu weer beter. Ik ben gewoon echt snotverkouden.. Daar baal ik van want ik hou zo van die sneeuw die is gevallen! Zeker 10/15 centimeter is er vandaag gevallen! Me gustaaaa. Oja en ook ben ik de laatste tijd heel druk met school want ik moet een opleiding kiezen, - geen idee welke opleiding -, maar ik wil zo graag naar Engeland! Me ouders vinden het goed dat ik naar Engeland zou gaan, maar het is veelste duur zeggen ze. Zucht. Ik zou zo graag voor 1 jaar op zo'n highschool willen zitten! Ik ben al aan het proberen om ze te overtuigen, maar het ziet er niet bepaald gunstig uit. Ik baal daar echt hard van want mijn droom is echt om naar London te gaan! Hmm, misschien moet ik mijn droom maar uitstellen voor een paar jaar. En dan kan ik na mijn opleiding gaan studeren in London misschien? YOLO.

Nou ik heb weer even me hartje gelucht bij jullie en nu ga ik schrijven, ik zit diehard te brainstormen voor meer ideeën voor deze story. En oja, ik verwaarloos jullie en er komen juist abbo's bij. Dankje dankje i'm so happy! Ik zou het echt waarderen als jullie allemaal een reactie willen achterlaten en om kudo's te geven. Dat is tenslotte een andere droom van mij, om in de top te komen. That would be amazing. Maar zolang ik blijf dromen blijft mijn inspiratie toenemen. Mijn inspiratie neemt trouwens heel erg veel toe als jullie reageren en kudo's geven. Eigenlijk vraag ik me nu af wie dit allemaal leest. Nouja, in ieder geval voel ik me nu beter na dit allemaal gezegd te hebben. Nu zijn jullie ook weer op de hoogte!
PS. Wat vinden jullie van Haylor?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LHazzaStyles

    Waauw meid! Ik vind dit zo'n fijn verhaal! Ik lees het echt met superveel plezier, je schrijft zo goed! :) Kan niet wachten tot je het volgende stukje online zet! xxxx <3

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Spannend.
    Snel verder....
    Xx

    1 decennium geleden
  • MissRichelle

    verderr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen