Foto bij 047 Katie Jane Adams

“And? Is it good? Beautiful? Ugly?” vraagt Louis meteen als we binnenkomen. Ja, we zijn weer naar de kamer van de jongens gegaan. Faye is daar ook, en tja, het zijn Harry’s vrienden. Nu ik weet dat Zayn mijn ex is, vind ik hem meteen veel aardiger. Het klinkt raar, ja. Maar hij is wel een jaar lang ongeveer mijn vriendje geweest, en toen heb ik hem heel goed leren kennen. Vroeger was hij heel verlegen, maar nu merk je daar niks meer van. Misschien doet hij wel arrogant om zijn verlegenheid te verbergen? Ach, ik ken de echte Zayn, dus ik kijk daar doorheen. Wow, dit klinkt creepy. Maar ik zal niet met hem kunnen gaan daten, want hij heeft Perrie, en ik heb Harry als slachtoffer gekozen.

Ik schrik op uit mijn gedachten als ik ineens Louis’ hoofd heel dichtbij zie. “LOU?! What are you doing?” schreeuw ik. Louis deinst achteruit, en schiet daarna in de lach. “You were in thoughts, and I asked you a question. That’s very rude of you, Katie!” zegt hij streng, maar hij lacht er doorheen, waardoor dat streng erg faalt. “I’m sorry boobear, but I forgot the question.” zeg ik lachend. “No one calls Louis boobear! He’s MINEE.” schreeuwt Harry er dan doorheen, en hij springt op Louis. Je hoort een pijnlijke kreun van Louis, want er is net een Harry op hem gevallen, en ik snap wel dat – dat pijn doet. “I love you Hazz, Only you.” zegt Louis dramatisch, terwijl hij Harry van zich afdrukt. “But I don’t want to die, so can you please go off me?” vervolgt Louis. Harry gaat lachend van Louis af, en Louis haalt overdreven adem. “I’m sorry, but you have to share Harry with me.” lach ik.

Iedereen kijkt me verbaasd aan, behalve Harry. Hij kijkt me met een grote glimlach aan. Shit… Wat heb ik net gezegd? Ik heb ongeveer hetzelfde gezegd als ‘Harry is mijn vriendje’. “Are you two together?” vraagt Liam. Harry knikt, maar ik schud mijn hoofd. “Yeah, I totally understand it.” mompelt Louis sarcastisch. “Are you together or not?” vraagt Zayn nu. Ik kijk Harry even aan, en hij knikt zijn hoofd. Dan knik ik ook maar. We zijn nog niet echt bij elkaar namelijk, maar je kan wel zeggen dat we bij elkaar zijn. Ingewikkeld allemaal. “A sort of.. We’re not official together, but we’re together.” zegt Harry dan maar. “Awh, I’m happy for you both!” zegt Niall. “Thankyou Nialler.” zeg ik, en ik geef hem een kus op zijn wang. Harry kijkt me vreemd aan, maar ik kijk hem even raar aan als hij mij aankijkt. “Harry, when are you going to ask her for official?” vraagt Faye dan. “I’m not going to tell you that! Katie is here too, and she mustn’t hear it.” zegt Harry. “But ehm, I asked Katie a question first! But she didn’t answer, so Katie, how did the advertisement looks?” vraagt Louis. “It’s really beautiful. It’s a forest, with a big tree. But when we filmed it, it was only a white board. I had only to walk around the tree, that’s all. Maybe it’s soon on the tv, but maybe it’s not.. Maybe it’ll never be on the tv.” zeg ik. “Ofcourse it will! It’s an amazing adversitement! How can they hide it for the world?” zegt Harry vol ongeloof. “Hazz, it’s not that good, okay. And I’m not that good too. It will never be on the Dutch tv so I’m not going to be famous or something.” zeg ik. “We thought that too, when we didn’t win the X-Factor. But see us now. A famous boyband. Nobody thought that!” zegt Harry. “But I’m not a singer, I’m not even a model! I’m just Katie, okay.” mompel ik. “No, you’re the most amazing girl in the world.” zegt Harry. Ik hoor een paar ‘awh’ geluidjes maar ik reageer er niet op. Harry plant zijn lippen op de mijne, en de jongens beginnen luid te joelen. Ik zet een soort knop in mijn hoofd om, waardoor ik dat geluid niet meer hoor, en ik geniet van het moment. Misschien hoef ik het niet allemaal te faken….

Het beloofde hoofdstukje! Ik ga nu maar eens aan mijn huiswerk voor morgen beginnen.. Maar als er 10 kudo's zijn maak ik even tijd voor een nieuw hoofdstukje, don't worry! Halen we vandaag de top nog? (: Vragen zijn welkom btw! Wilt iemand deze story in de spotlight zetten? :$ Ik wilde net credits gaan kopen nadat ik eindelijk beltegoed had gekregen, maar die betaalmogelijkheid doet het tijdelijk niet! :( xoxo Annick

Reageer (3)

  • LauraAime1D

    Stop met faken!! Just be yourself!! xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Awww :)

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    niet faken!, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen