Omdat jullie een tijdje zonder hoofdstukjes moesten hier een extra lange:D wat ben ik toch aardig dit keer hè?
Achja ik doe de volgende keer plaatjes van James,Ryan en Spike erbij
Xoxo verdrietig meisje

Ik word langzaam wakker uit een diepe slaap, ik probeer mijn ogen open te doen maar dat lukt niet egt dus ik probeer eerst maar een oog. Ik zie een jongen met krullen naast me zitten, ik voel zijn hand voorzichtig door mijn zachte haar heen gaan. Ik begin te rillen en hij voelt het ook. Hij ziet dat ik langzaam mijn ogen opendoe en geeft me een kus op mijn wang en pakt mijn hand vast. Ik ben nog veels te moe om op te staan en dat merkt Harry ook en zegt hij "sabrina you can go to sleep again if you want" ik knik zachtjes en sluit mijn ogen weer. Ik voel dat ik langzaam wegzak in een lange slaap.

ik word wakker op een open plek, ik voel een touw rond mijn handen die aan elkaar zijn vast gebonden op mijn rug. Er zit een vieze doek om mijn mond heen zodat ik niet kan schreeuwen of iemand om hulp kan roepen. Ik zie dat er 3 jongens voor me staan. Ze zien er een beetje emo achtig uit en ze kijken me boos aan. Ik schrik van hun blik en ze blijken James,Ryan en Spike te heten. Spike vind ik maar een rare naam voor een jongen maarja het is meer een naam voor een hond.

myrthe:


sabrina:



De volgende keer doe ik van Spike,James en Ryan!
Xoxo

Reageer (3)

  • MOTORMUIS

    Nice Nice!!

    1 decennium geleden
  • WeLoveNiall

    Ik Ben bezig met een nieuw hoofdstukje

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    super leuk! (H)
    ga snel verderr! (H)
    abbo!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen