Foto bij Episode 7

Ik probeer me uit deze onhandige positie te halen maar het enigste wat lukt is een beetje naar voren en achter schuiven. Ik zie dat James naar me toe loopt en ik kijk hem angstig aan. Hij pakt me vast en helpt me overeind. Hij lijkt mij best een aardige jongen als hij niet bij dit groepje zat, zou ik best vrienden met hem kunnen worden. Nu pas merk ik dat ik niet de enige ben die hier op dit veldje zit vastgebonden. Ik kijk opzij en tot mijn grote schrik ligt Harry naast mij tot een balletje gevouwen. Ik schrik en probeer zijn naam te roepen, maar dat lukt voor geen ene meter door die vieze stoffige doek rond mijn mond. Ik zak op mijn knieën, en probeer naar Harry toe gegaan wat toch aardig lukt. Als ik bij hem ben hoor ik een van de jongens roepen "HÈ GA DAAR VANDAAN JIJ SLET!!" ik schrik van de woorden, waarom ben ik een slet? Omdat ik met Harry omga ofzo? Ik weet het niet maar ik probeer mijn handen los te maken met een nagelvijltje dat nog in mijn broekzak zit, het touw breekt door en ik maak mijn handen los. Ik haal het doek van me mond af en Kom snel rechtop staan. Ik ga in een positie staan dat niemand mij kwaad kan doen, een paar maanden geleden ben ik van kickboksen afgegaan ze zeiden dat ik niet goed genoeg was voor hun. Wat mij heel erg kwetste. Ik zie Spike op mij afrennen en ik pak zijn arm beet en in een handige beweging draai ik hem om zodat hij op de grond valt kermend van de pijn. Dan komt Ryan en zo te zien heeft hij ook op kickboksen gezeten want we staan allebei in dezelfde positie. Ik haal naar hem uit en ik kom keihard met mijn vuist tegen zijn kaak aan, waardoor hij ook op de grond valt. Ik zie James naar me kijken, ik zie hem op me af lopen en hij pakt mijn hoofd vast en zoent me teder alsof ik breekbaar ben dan word ik wakker, wat ik eigenlijk best jammer vind. Ik lig nogsteeds op een bed en op het bed naast me zie Harry gellukig ongedeerd liggen. Ik weet dat het raar klinkt maar toch voel ik iets voor die james. Hoe kan ik nou verliefd zijn op een jongen in mijn dromen. Ik kijk op de klok en zie dat het pas 12 uur 's nachts is. Ik stap uit mijn bed en loop naar beneden, ik kijk in de kast of er nog wat te eten is en dan voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me snel om en pak zijn/haar arm vast zodat het zich niet kan bewegen. Als ik zie dat ik Harry heb vast gepakt laat ik hem snel los. "o my god Harry i'm sorry!" zeg ik geschrokken "it's okay sabrina it was not youre foult" ik vraag of hij ook wat te eten wil maar hij heeft geen honger. Ik zie dat Harry terug loop naar zijn kamer en dan hebik eindelijk even tijd voor mij alleen.

James:



Ryan:



Spike:



Ik weet dat ze er niet emoagtig uitzien maar ik heb het verandert want bijna alle emos leken op elkaar dus dat von ik nie leuk
Maar James is wel super skhattig(zo zeg ik het altijdXD)

Reageer (3)

  • MOTORMUIS

    Omg James is echt een lekkertje (A) daar wil ik ook wel over dromen dat die mij kust hoor!!! xD

    1 decennium geleden
  • WeLoveNiall

    Meschien wel en meschien niet

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    haha sowieso bestaat james egt? en komt ze m tegen? ;o
    snelverderr! (H)
    en idd die James is knap! ^.^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen