Foto bij old hate

Kiba zei tegen zich zelf"Wat was dat?".''Waarom is hij zo geintreseert in naruto?'' "Hoe durven ze?" fluisterde naruto. "Hoe durven ze zo te doen alsof hun er niks mee te maken-!"Gaara's warme troostende hand pakte naruto's plos. "als je je emotie's zo laat gaan komen ze er nog achter" zei hij zacht. "je weet wel beter dan dat."'Maar ze - ""Mensen veranderen, Naruto. Mensen zeggen alleen maar dingen die ze zelf niet geloven of denk jij soms dat de woorden die ze zei vijf jaar geleden niet haar eigen gedacht was? ""Ik vertrouw dit, Gaara.""Je bent blij dat ze je verdedigen maar je haat ze toch." Gaara keek naar naruto het was altijd zo dat hij presies wist waar te kijken om naruto stil te maken. "Maar je hield altijd al van konoha en van je oude vrienden je moest weten dat je je zou zou gaan voelen. "Dat maakte Naruto aan het lachen.'' Ik dacht er nooit aan. Ik wil niet gelukkig zijn niet met hun''. "gaara wist dat hij het nu over zijn oude team had niet meer over zijn vrienden.Gaara moest hier om lachen. "Ook zou jij moeten weten dat dat een leugen is."Naruto zuchtte en liet zijn hoofd hangen. "Kan je niet gewoon doen alsof?""Nee dat zou niet goed voor je zijn. "

Reageer (1)

  • Poochyena

    AAAH SCHATTIG!! GAARA EN NARUTO!!xD

    SNEL SNEL SNEL SNEL SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen