Ik sta op, en loop dan naar Tom zijn kamer. Ik klopt voorzichtig op de openstaande deur, en Tom kijkt om. Ineens verschijnt er een brede grijns op zijn gezicht en wenkt dat ik naast hem moet komen zitten. Hij trekt me op schoot, en begint me te zoenen. Hij duwt me naar achter, zodat ik op bed ligt, en rolt zo dat ik boven op hem kom liggen. Ineens horen we heel hard gelach “Betrapt!” “Bill, rot op!” gilt Tom boos, maar Bill blijft gewoon staan. Ik ga van Tom af en ga zitten, “Wat was je net eigenlijk aan het doen Tom?” vraag ik. “Me tas aan het in pakken, voor de tour.” Als Tom dat zegt, voel ik gewoon de rillingen over me lijf gaan, ik sta op en loop naar de badkamer. Even later word er zachtjes op de deur geklopt, en de deur gaat open. Het is Bill, die nu naast me komt zitten met zijn benen opgetrokken. “Kaylee..” “.. wat is er met je? Je doet de laatste tijd zo, zo anders!” ik zucht, maar zeg niks. “Het is de tour hé?” ik knik met me hoofd, en dan blijft het weer stil. “Je moet snappen, dat we er niks aan kunnen doen.. Het is hoe en wie wij zijn, en we hebben al een maand voor jou afgezegd.” “Ja, ik weet het.. Het is ook goed.” “Nee, het is niet goed..” “..het is ook niet alleen de tour hé?” “Nee Bill, het is niet alleen de tour!” gil ik geïrriteerd. “Het is zeker Tom, Tom die altijd met de meisjes flirt.” “Ja Bill, ja. En ga nu weg alsjeblieft.” “Ik snap het, ik let echt heel goed op hem, dat beloof ik je.” En Bill loopt weg. Na een tijdje ga ik de badkamer weer uit, en zie dat Tom en Bill allebei druk bezig zijn met hun tas in pakken. Dus loop ik naar beneden, en ga televisie kijken. Als ik merk dan Bill aan gelopen komt, sta ik gelijk op en geef hem een knuffel. “Dankjewel Bill, je bent echt lief.” Hij kijkt me niet begrijpend aan, en ineens verschijnt er een lach op zijn gezicht. “Voor jou doe ik alles, als jij maar gelukkig bent! En jij bent ook lief.” Ik loop naar boven, en ga bij Tom zitten.. “Zal ik je dan nog maar helpen met je spullen inpakken?” ik kijk om me heen, en zie zijn koffers als staan “..Ooh, je bent al klaar.” Tom knikt met zijn hoofd. “Tijd voor wat anders.” Fluistert hij. “Oh ja? Zoals?” Tom gaat op zijn bed zitten, en klopt op zijn schoot. Hij begint me te zoenen, zijn handen gaan door me haren zachtjes over me rug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen