“Kaylee, Kaylee, Kaylee, Kaylee.. Wakker worden!” gilt Mell. Slaperig open ik me ogen, zie dat Mell en haar moeder voor me staan. “Ga douche, we gaan zo al weg.” Mell staat helemaal te stuiteren van energie. Ik stap uit bed, en loop naar de badkamer. Als ik klaar ben met douche, doe ik me haar en make-up goed en ga naar beneden. Mell haar moeder heeft al brood voor me klaar gemaakt, ik prop het snel naar binnen en dan gaan we weg. Mell en ik gaan samen allebei achter in zitten. Onderweg na het concert toe, ben ik toch wel heel erg hyper. Maar dat ook alleen maar omdat ik hun eindelijk weer ga zien, maar ik moet natuurlijk wel mee spelen dat ik hun nog nooit heb gezien. ‘Gosh, Kaylee.. Als Tom jou ziet ik weet zeker hij bespring jou!” ik barst in lachen uit, en zeg dan: “Nou, en als Bill jou ziet.. Die is gelijk smoorverliefd.” En zo gaat het dan een tijdje hyper door, als we er eindelijk zijn stappen ik en Mell uit, en rennen gelijk naar de rij. We staan een beetje in het midden van de rij, “Ik had zo gehoopt een beetje vooraan te staan..” zegt Mell een beetje zielig. Als ik een van die bewakers zie staan, zwaai ik naar hem. Hij komt naar me toe gelopen, en neemt mij en Mell mee naar helemaal vooraan de rij. “Huh, Kaylee? Wat is dit?” zegt Mell een beetje verward. “Geen idee, misschien zoekt Bill wel een vriendinnetje en vond die vent jou wel een geschikt meisje!” zeg ik lachend. Als ik even achter me kijk, wie er allemaal zijn zie ik Danique en Tessa aankomen lopen. Ik zwaai naar ze, en maak dan een gebaar dat ze hier heen moeten komen. Die bewaker wou hun eerst tegen houden, maar zag al snel dat het de vriendinnen van Georg en Gustav waren. “Waarom zijn er heel veel meisjes die zwaar geïrriteerd naar jou en die andere twee meisjes kijken?” vraagt Mell. “Vast omdat wij ineens vooraan de rij zijn komen staan.” Zeg ik dan maar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen