“Kaylee, waarom staan we hier nog als het afgelopen is?” Ik kijk haar lomp aan, want ze vroeg dit net ook al. “Nou, omdat Bill je net riep. Maar oké, dan gaan we.” Ik klim het podium om, en loop naar achter. Ik draai me om, en zie dat Mell me met open mond aan staat te kijken. “Wat sta je daar nou nog, kom nou?” “Jij bent echt gek geworden!” “Kom nou maar..” Mell schud haar hoofd, maar klim toch het podium op. Ik ren een trap aan de zijkant van het podium af, waar je door een donkere gang heen loopt. “Waar ben je!?” gilt Mell bang. “Zeur niet zo, en kom die trap nou maar eerst af.” We lopen samen de hele lange donkere gang uit, en lopen dan nog een paar gangetjes door. We stoppen uiteindelijk voor een deur, “Hier is het dan, doe de deur maar open.” Gil ik naar Mell. “Kaylee!?” Hoor ik iemand uit de kamer roepen, de deur gaat met een zwaai open, en Tom staat daar. Ik geef Tom een knuffel, en dan een zoen. Ik loop verder de kamer in, en geef Bill dan een knuffel en Georg en Gustav vervolgen. Ik ga bij Tom op schoot zitten, en Mell maakt kennis met iedereen. We praten nog wat met z’n alle, en dan gaan we naar huis. Ik en Mell zitten samen in bed nog wat te praten, “Waarom heb je het eigenlijk nooit gezegd?” “Over mij en Tom, en gewoon al dat?” Mell knikt. “Ja, je zou het nooit geloven.. Maar weetje, ik heb heel vaak in verschillende bladeren gestaan..”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen