Foto bij 54.

Hier nog een stukje (: omdat ik me verveel omdat het programma wat ik wil zien nog niet begint -.- en omdat morgen de pww begint en waarschijnlijk niet veel stukjes online komen! ):

Hahaha iedereen heeft zin in chocolade taart! (:

Veel lees plezier!
X.

Zoals beloofd gaf ik hun de blikjes. Draco maakte de zijne gelijk open en nam een grote slok, ik deed het zelfde. De anderen namen aarzelend een slok, ik rolde met mijn ogen en zei ‘Je moet in een keer een grote slok nemen’ ondertussen begon ik aan het opstel van Snape over Essenkruid. Na een half uur begon ik het opstel te meten, hij moest 60 cm lang zijn. ‘Denk je dat Snape moeilijk gaat doen over 10 cm meer?’ mompelde ik. ‘Bij jou vast niet, je bent toch zijn lievelingetje’ zei Sam. ‘Waarom doet Snape eigenlijk veel aardiger tegen jou dan tegen de rest?’ vroeg Sylvana. ‘Hij doet niet eens zo tegen Draco of andere Slytherins’ ‘Hij is een goede vriend van de familie, hij is mijn peetvader en hij heeft me vroeger al les gegeven in Potions’ zei ik ongeïnteresseerd. Ik sprak een spell uit over de inkt zodat het niet uit zou lopen. Ik rolde het op en deed er een lintje om. Na de rest van mijn huiswerk gemaakt te hebben ging in de opstellen van de rest controleren. Nadat gedaan te hebben waren de andere nog niet klaar. De lessen waren nog bezig dus er was verder niemand. Ik stond op pakte mijn spullen en bracht ze naar mijn kamer. Voor ik de kamer uit liep stak ik gauw een overgebleven stuk perkament en een potlood in mijn zak. ‘Wat ga je doen?’ vroeg Draco toen ik hen voorbij liep. ‘Door het kasteel lopen’ ik draaide me om en liep weer verder. ‘Kyra, kom je?’ ik stak mijn arm naar haar uit. Ze kwam naar me toe rennen sprong op mijn arm en klom toen naar mijn schouder. Ik liep de common room uit en liep gewoon een kant op. zonder dat ik het zelf wist en wilde liep ik naar het Potionslokaal. Ik ging naast de deur zitten en luisterde. Zo te horen was Snape aan het schreeuwen tegen iemand die zijn uitleg verstoorde. Na 10 punten van Hufflepuff af te hebben getrokken ging hij weer verder. Ik haalde het stuk perkament uit mijn zak samen met het potlood en begon aantekeningen te maken, ik had geen idee welke drank het was maar hij klonk geniaal. Na een half uur ging de bel. 2 minuten later stormde de leerlingen uit het lokaal, blij dat de les voorbij was. Ik grinnikte. De gang was leeg dus het was nog al luid. Snape kwam naar buiten gelopen. Hij keek om zich heen en zag toen mij zitten. Hij trok zijn wenkbrauwen op en vroeg ‘Wat doet u hier mejuffrouw Queen?’ ‘Uw les afluisteren’ glimlachte ik zoetjes. ‘Waarom zou u dat doen terwijl u uw huiswerk zou moeten maken?’ ‘Dat heb ik al af. U vindt het toch niet erg als mijn opstel 10 cm te lang is hè?’ ‘Bij u niet’ zijn mondhoeken krulde een heel klein stukje omhoog zodat het een inimini glimlach voorstelde. ‘Het afluisteren van mijn les gaat veel makkelijker in het klaslokaal’ hij gebaarde dat ik naar binnen mocht lopen. ‘Mag het echt?’ vroeg ik voor ik naar binnen liep. ‘Ja misschien leren die 3e jaars nog iets van u’ ‘Zijn ze zo slecht dan?’ gniffelde ik.

Reageer (2)

  • Marly2801

    haha! sneep is echt geniaal naar haar!
    en jaaaaaah tuurlijk heb ik zin in chocolade taart, altijd ;)
    echt fijn dat je zoveel stukjes activeert, heb ik tenminste wat te lezen!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • BigFatLiar

    lol ze zou zo bij raveclaw kunnen woorden ingedeeld xd
    en naatuurlijk heeft iedereen trek in chocoladetaart! chocoladetaart is lekker :)
    super stukje weer lief dat je er 2 hebt geschreven voor vandaag je bent nog liever als je ook een 3de zet ;)

    xxx -BFL

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen