Ik zit samen met Tom op de bank, ik heb hem net verteld van mij ‘genius’ idee, en hij vond het wel een leuk idee en helpt me mee. We zitten nu samen te wachten totdat die twee tortelduifjes de hond uit gaan laten. Tom legt zijn arm om me heen, en begint me te zoenen. Hij duwt me een stukje naar achter, en gaat boven op me liggen en blijft me zoenen. Ik duw Tom voorzichtig van me af, “Niet nu liefje, we moeten zo iets doen. Daarna oké?” Tom knikt braaf en gaat weer recht op zitten, voor zich uit testaren naar het televisie scherm. “Tom, Kaylee?” Bill en Mell komen de kamer in gelopen. “.. we zijn even de hond uitlaten.” “Oke, is goed broertje. Totzo!” Als ze al een tijdje weg zijn, besluit ik boven even de spullen te gaan pakken. Als ik weer beneden kom, zit Tom een beetje suf op de bank. “Kom je lieverd?” Tom kijkt om, en staat dan op. We besluiten uiteindelijk om de schommelbank een hartje te maken van kaarsjes, en nog wat rozen om het bankje heen. En op de bank zelf staat een kaart met erop geschreven: ‘Lieve Bill, wil je alsjeblieft wat met mij? Kusje, Mell.’ We zijn nu al zeker een kwartier klaar, en zitten een beetje televisie te kijken. “Ze moeten echt opschieten.” Zeg ik geïrriteerd. “Lieverd, sms haar dan even.” “Ik weet niet hoor, straks leest Bill het.” Tom schud zijn hoofd, en zegt dan: “Doe nou maar.” Ik pak me mobiel, en schrijf dan: Komen jullie zo al terug? We zijn al klaar.. kus Kay en Tom. Al snel daarna krijg ik weer een smsje terug: Ja, we zijn nu bijna het bos uit. Maar waar zijn jullie mee klaar, ik krijg er rare gedachtes bij jonge dame. Knuffel, Bill. “What de fok!” gil ik. Tom kijk me geschrokken aan, “Fok, Bill heeft het smsje gelezen.” “Ja, dat is kut. Bel haar nu dan.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen