"Goedenavond allemaal welkom bij het tweede deel van de liveshow.
In het vorige deel heeft u kunnen zien hoe de opdracht van de mannen falikant misging nadat ze de geheimen van de vrouwen niet konden raden.
Nu moeten ze morgen weer de nominatie vrezen.
Maar dat is nu niet ter zake het is belangrijker want Nederland heeft gestemd.
Ben onze rock en roll ster met 5 kinderen die de enigste was die Helena ondersteunde tijdens de grote ruzie.
Of is het Derek hij super goede maten met Jon Josep en die erg behulpzaam werd afgelopen week.
Of is het Devin die een beetje een stil en afwezig is maar steeds meer op de voorgrond komt.
Ik heb de uitslag in mijn handen, ik ga live naar het huis waar ik het nieuws ga vertellen.

Goedenavond bewoners.
Vrouwen gefeliciteerd jullie zitten weer veilig. Helaas mannen het is niet een goede start voor jullie en het ergste is dat iemand nu het huis gaat verlaten ik val meteen met de deur in huis. Nederland heeft gestemd en met 48% van de stemmen is veilig en zit een andere week in Big Brother is............................................................. Derek".
Jon Josep juichte en ze omhelsde hem. Devin en Ben klapte sportief.
"Ja Ben en Devin het heeft bijna 2 weken moeten duren maar nu is het echt zover.
Met maar 15% is het tijd om te gaan................................................................. Devin".
"Neee oh wat jammer".
Luna vond het duidelijk niet leuk.
"Nou het was een leuke week ik heb het naar me zin gehad neem afscheid van mij".
"Dit is Big Brother Devin je bent afgevallen je hebt 10 seconden om het huis te verlaten".
Devin omhelsde iedereen en rende naar de tuin toe waar hij Luna nog een laatste keer omhelsde.
De deur ging open en Devin stapte eruit. Daar ging hij de eerste afvaller van Big Brother Quizlet.

"Oh wat jammer Devin moet het huis verlaten ik ga hier nog met hem praten dames en heren applaus voor de 1ste afvaller Devin".
Er klonk applaus en Devin zwaaide liep de trap af waar hij op dag 4 midden in de nacht opklom.
"Welkom Devin wat jammer nou".
"Ja het is jammer maar zo is het spel er moet iemand als eerste uit".
"Devin had je met een bewoner een speciale relatie".
"Nee niet echt de enigste waar ik goed mee kon opschieten was Luna".
"Wat was jou leukste moment".
"Dat was duidelijk het moment dat ik het huis inkwam en Luna zo schrok omdat ik plots naast haar lag daar moest ik erg om lachen".
"Devin jouw avontuur duurde maar 9 dagen is er iemand die je gemist heb".
"Nee niet echt ik ben gewend om lang weg te zijn van huis maar ik hoop toch dat mijn zusjes het leuk vonden om mij zo op tv te zien".
"Devin bedankt voor het meedoen ik zou jou over 3 maanden terug bij de finale uitzending bedankt voor het meedoen".
"Jij ook bedankt".

"En dat was de eerste afvaller volgende week valt er nog een man af wie wordt ervoor genomineerd dat zie je morgen in Big Brother".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen