Foto bij Proloog

hallo mensjes :)
hier is hij dan de proloog
hij steld niet veel voor maar ik dacht ik ze hem vast online
als alles een beetje mee it begin ik maandag aanstaande al met het plaatsen van deeltjes :D
maar als het tegen zit en ik nog niet klaar ben met schrijven dan spijt het me xD
vergeet niet dat dit verhaal maar 15 stukjes krijgt dus ben niet teleurgesteld als het snel stopt!
veel plezier met lezen

xxx -BFL

Naam:
Rosemary Kinsgton

Leeftijd:
11

Geboortedatum:
29 April 2022

Vader:
onbekend

Moeder:
Veronica ...

Adoptie vader:
Harold Kingston

Adoptie moeder:
Yasmin Kingston


Dat ben ik, Rosemary Kingston. Harold and Yasmin zijn mijn ouders. Teminste, mijn adoptie ouders, mijn echte ouders die ken ik niet. Ik werd gevonden toen ik één jaar oud was met een vreemd briefje erbij, ik heb het ooit eens gelezen, maar wat er precies in stond dat weet ik niet. Ik heb nooit geweten dat ik een tovenaar was, tot mijn ouders het mij vertelden dan. Ik was er best boos over toen, maar ik begrijp het wel, Ze wilden me beschermen. In het eerste jaar dat ik naar Hogwarts ging is een heleboel gebeurd, Ik heb de liefde van mijn leven gevonden, maar was hem al weer bijna kwijt. Ook heb ik uitgevonden wie mijn moeder is, ze is waarschijnlijk dood, ik weet het niet zeker. Mijn vader ken ik nog steeds niet, maar dat doet er niet toe. Het gaat om mijn grootvader, degene waarom ik nu met een geheim rondloop. Ik zal je vertellen hoe het is gegaan.....

Reageer (1)

  • KusjexFem

    Can't wait for the next chapter.. damn je maakt me nieuwsgierig .-.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen