nou ik kijk Daan vol verwachting aan.
maar hij houdt zijn lippen stijf op elkaar en zegt niks.
ik geef hem een poor in zijn heup nou zeg dan!
maar die genen vind mij niet leuk dat weet ik zeker.
ach toe nou gewoon zeg het ik moet ook altijd alles tegen jou zeggen dus kom op en zeg het gewoon.
okee okee rustig maar beloof me dat je me niet uit lacht?
ja beloof ik schiet nou maar op.
okee ik vind jou leuk!
omg wat zegt die nou nee dit meent die niet zegt die nou gewoon dat die mij leuk vind ik dat lelijke meisje dat nooit echt bekijks heeft gehad van een jongens zelfs nog nooit een jongen heeft gezoend nee dat kan niet.
ik heb het vast verkeerd verstaan en zeg daarom maar wat zei?
Daan zucht ik was al bang voor dit antwoord je vind me dus niet leuk en ik zie dat hij rood wordt.
wat zeg je nu gek ik vind je het einde ik ben al meer dan een jaar op je natuurlijk vind ik je leuk antwoord ik.
Daan kijkt me aan meen je dit nou?!
ja zeg ik bloosent.
onze hoofden komen steeds dichter na elkaar en ik word zenuwachtig nu gaat het gebeuren maar ik weet niet hoe ik moet zoenen.
als zijn hoofd vlak bij mijn hoofd is draai ik mijn gezicht de andere kant op.
wat is er vraagt Daan.
ik wordt rood en stottert ik heb zeg maar nog nooit een vriendje gehad en heb ook nog nooit gezoend misschien kan je toch beter een ander meisje zoeken.
wat zeg je nou nee never nooit dat ik een andere meisje wil ik wil jou en dat je nog nooit gezoend hebt maakt toch niks uit eens moet de eerste keer zijn.
je schaamt je er toch niet voor of wel?
ik voel dat ik nu nog roder word en geef toe dat ik me er voor schaamde.
gekkie dat is toch helemaal niks erg aan ik ben juist blij dat je wacht op iemand die van je houdt en niet zomaar die eerste beste jongen zoent om te kunnen zeggen dat je gezoend hebt maarre eens moet de eerste keer zijn.
ja dat is waar en aangezien jij de ware bent moet het maar he ik kijk hem lachend aan en onze gezichten komen dichter bij en we zoenen.
als ik me gezicht terug trek hoor ik Daan zeggen nou je zou niet zeggen dat dit je eerste keer was.
maar ik ben verstaafd om te reageren want ik kijk recht in de ogen van Cindy.

Reageer (2)

  • ginadam

    OMG soo spannend snel doorxx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    OMG super spannend!! NOG EEN HOOFDSTYKK NOG EEN HOOFDSTUK NOG EEN HOOFDSTUK :) :) :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen