Foto bij 057 Katie Jane Adams

“Hey guyss.” schreeuw ik door de kamer. Zayn is Louis aan het inmaken bij Fifa, en Liam en Faye zijn klef bezig. Niall is zoals gewoonlijk druk bezig met eten. Iedereen schrikt op, en kijkt mij aan.
“You just gave me almost a heart attack!” zeurt Louis. “And now Louis made a goal.” zegt Zayn daar verontwaardigd achteraan.
“I’m sorry guys, we just wanted to ask you for a dinner here in the hotel.. We are hungry.” zegt Harry.
“Did I just heard the word dinner?! And hungry?! I’m hungry, and I want a dinner!” roept Niall blij.
Ik kijk verbaasd naar Niall die een zak chips op zijn schoot heeft liggen. Hoe kan hij nou honger hebben als hij aan het eten is?
“Niall, just asking, but aren’t you eating at this moment? How can you be hungry if you’re eating food?” vraag ik verbaasd.
“I’m always hungry, so at this moment too. Can we please go to the restaurant?” zeurt hij.
“If you can convince them, we’ll go to the restaurant.” zegt Harry slim.
Het duurt namelijk nog wel even totdat Louis en Zayn klaar zijn met Fifa, en Faye en Liam zien er ook niet uit alsof ze van plan zijn elkaar los te laten.
Niall aarzelt geen moment, en hij loopt naar Faye en Liam toe. Hij sluipt heel zacht, zodat ze hem niet opmerken.
Niet dat – dat gaat gebeuren, want wij hebben net ook geschreeuwd, en ze zijn daarna gewoon weer verder gegaan.
Ineens springt Niall op de bank, precies naast Liam, die meteen opschrikt.
“What the hell Niall?!” zegt hij verbaasd. Doordat Liam opschrok, kijkt Faye nu ook Niall aan.
“I’m hungry, and we’d only go to the restaurant if I could convince you. So please say yes?” vraagt Niall met puppy-ogen.
Liam zucht even geïrriteerd, maar hij zegt dan toch maar ‘yes’. “You’re the best Liam! And you Faye?” vraagt Niall. “We’re coming with you.” zegt Faye ook.
Niall rent blij terug naar ons, en kijkt ons triomfantelijk aan. “You’ve heard that? They said yes!” zegt hij blij tegen ons, alsof we het nog niet gehoord hadden.
“Louis and Zayn?” zegt Harry als hint. Niall kijkt hem even verontwaardigd aan, maar hij loopt dan toch naar Louis en Zayn toe.
Hij gaat voor het televisie scherm staan, zodat Louis en Zayn niks meer kunnen zien.
“Nialler! If you’re hungry get some food, but please go away.” zucht Zayn.
“No! You have to come with us. I just convinced Faye and Liam. Please come with us?! Otherwise we can’t go to the restaurant and that would kill me.” zegt Niall weer met puppy-ogen.
Louis klikt snel op het uit knopje van de tv, en kijkt ons aan. “Why did you say that to Niall? Now we can’t end our Fifa game! I was winning against Zayn!” zegt Louis.
“No Lou, I was winning against you! Don’t lie!” zegt Zayn.
“No I!” protesteert Louis. “No I!” “No I” “No I” “No I”. “Guys!” roept Liam.
Zayn en Louis houden op met hun ‘No I’ gevecht, en kijken Liam aan. “Just come with us, okay? You can play that game after the dinner.” zegt Liam.
Louis en Zayn staan nog na mopperend op, maar lopen wel naar ons toe.
Niall kijkt ons heel lief aan. “Can we go to the restaurant? Please?” zegt hij.
“Yeah Niall, you can go.” zeg ik. Ik heb het nog niet gezegd, of Niall is al de deur uitgerend.
We kijken naar de deur die net nog dicht was, maar Niall komt niet terug.
“Maybe we should go too.” zegt Faye. We knikken, en we lopen ook de deur uit, op naar Niall, die waarschijnlijk al aan het eten is.

10 kudo's in zo'n korte tijd! (: Ik ga eerst even ontbijten, en daarna ga ik verder schrijven voor jullie. Ik ben pas een half uurtje wakker daarom is het mijn ontbijt, haha. 15 kudo's nieuw stukje ? (:

Reageer (4)

  • LauraAime1D

    Haha!! Niall!! xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    (H)

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    haha, ik ben meestal dan ook pas wakker, maar een of andere mochool begon dingen stuk te maken en te boren rond 8 uur, maarja ik kon verder slapen!(dance)
    Niall is echt grappig, en dat gevecht met no I, die heb ik ok wel eens!:P
    eetsmakelijk!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Alyssatjee

    Oooh geweldig snel verder!! En smakelijk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen