Foto bij Fear?

Sorry, Hij is een beetje aan de korte kant :$ maarja het moet wel spannend blijven. xD
En oh ja ik ga niet verder zonder 5 reacties!! Ik heb 11 abonees en ik krijg iedere keer maar 3 reacties ofzo!!:@

Jasper POV.

'ze is heus niet bang van je jazz.' zegt Edward. 'hoezo heb je wat gehoord dan?' vraag ik hoopvol. 'nee, het ging te snel maar...' 'geen maar alles wat ik voelde was negatief en het meeste daarvan was angst.' 'ga anders even met haar praten.' zegt Rose. 'ik weet niet, wat als ze echt bang van me is?' 'dan merk je dat snel genoeg.' zegt ze. 'hup lopen.' buldert Emmett er nu doorheen. Met tegenzin sta ik op. Het heeft toch geen nut ik weet zeker dat ze bang van me is. Als ik buiten kom ruik ik haar geur meteen, 'achter de school' schiet er door mijn hoofd. Ik loop om de school heen. Alles lijkt wel grijs. Vanochtend toen ik naar school ging met de gedachte haar weer te zien was alles alle kleuren van de regenboog. Maar nu... nu niet. Als ik aan de achterkant van de school kom zie ik haar zitten op een bankje. Ze zit zachtjes te snikken. Als ze me opmerkt kijkt ze op naar me. Ik was bij de hoek blijven staan een paar meter van haar weg. Zodra ze ziet wie het is voel ik weer een heleboel angst door haar heen gaan. Er gaat een steek van pijn door me heen en ik draai me om. Nu weet ik het zeker ze is echt heel bang van me. Maar als ik weg wil lopen.....

Eden POV.

Opeens merk ik dat iemand me staat te bekijken ik kijk omhoog en kijk recht in Jaspers sombere gezicht. Even voel ik angst door me heen gaan als ik denk aan wat er gaat gebeuren als de tweeling of een van hun aanhang dit ziet. Op een of andere manier voelt hij aan dat ik bang ben tenminste dat denk ik en hij draait zich om. Hij zou toch niet denken dat ik bang ben van hem. Dat wil ik niet, dat is niet zo. Ik ben alles behalve bang van hem. In een opwelling roep ik zijn naam. 'Jasper, niet gaan alsjeblieft.'

Reageer (5)

  • MearaLilith

    verderrr!!!

    X

    1 decennium geleden
  • Snippy

    verder
    het is echt supergoe

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    SUPERSUPERSUPER<33
    Jasper, troost haar =D Die tweeling wordt ondertussen wel door Alice onder handen genomen *ziet het al voor zich*

    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden
  • Barnes

    Dan ga je etenxD
    Niet mij want ik zet een reactie(A).
    Verder gaan kan niet wachten op de volgende
    *zit wiebelend op haar stoel*xD
    Maar wil je me aub waarschuwen als er een nieuwe is:$
    xx <3

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    (huil)(huil)(huil)die tweeling is lelijk!!
    (waren ze maar lekker dan kon ik ze nog opeten:Y)

    Wie geen reactie zet EET ik op:Y):Y):Y)xDxDxD
    snel verder schrijven héxD

    P.S. ik heb hongerrrr :Y):Y):Y)xDxDxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen