als we ons ijsje op hebben lopen we richting school omdat we anders te veel lessen missen als we op school komen hangen er allemaal foto's door de school heen.
we bekijken een foto en zien Daan zoenen met een mij alleen inplaats van mijn hoofd staat er Cindy's hoofd ik moet huilen.
Daan slaat een arm om me heen en fluistert schat ze is nog lang niet van me af ik ga haar terug pakken waar iedereen bij is oke?
ik knik wat is hij toch ook lief elke andere jongen had ik al uit gemaakt maar hij vecht er voor.
maar nu ben ik wel benieuw wat hij van plan is maar denk maar niet dat hij dat gaat zeggen.
dat zie je van zelf mijn schat is het antwoord, maar ik verzeker je dit doet ze nooit meer.
okee nou het zal wel denk ik dan als de bel gaat geef ik Daan een kus en loop richting mijn klas.
als ik in de klas zit kijken er mensen hatelijk naar me wat zou Cindy nog meer gezegt hebben?
maar niemand zegt wat als ik het aan ze vraag.
omdat er iemand naar uit de mentor klas van mijn leraar biologie ziek is moet hij heel even weg.
Cindt grijpt haar kans en gaat voor de klas staan

nou jongens zoals jullie weten vind/vond ik Daan leuk.
maar onze lieve klas genoot Melissa moest dat zo nodig verpesten.
en hoe deed ze dat nou simpel door een zielig verhaal tegen Daan te vertellen en hij had zoveel medelijden met haar dat die besloot verkering met haar te nemen.
nu denk dat domme kind daar dat het voor eeuwig is maar niemand wil eeuwig met haar.
dat zal ze snel genoeg merken.

dan komt ineens Daan de klas binnen nou wie zeiden die domme woorden over me meisje?
nou zeg dan o wacht ik weet het al de o zo jaloerse Cindy nou meid wat jij net lulde is niks van waar en dat weten ik en Melissa heel goed.
toch Melissa en ik knikte braaf ja en vroeg wat die kwam doen o niks ik moest eigenlijk nog even een briefje aan jullie leraar geven maar zo te zien is die er niet.
nou dan ga ik maar weer en jongens niet ga zeiken op Melis want wat Cindy net zei is niks van waar en dat zal de hele school weten binnenkort.
hij keek Cindy boos aan en zei ik pak je nog wel terug en verdween door de deur.

Reageer (2)

  • xxIKHEETANNE

    Hahah leuk(: x

    1 decennium geleden
  • ginadam

    hahaha hard voor haar hahah

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen