sryyyy k heb ffies geen plaatjes.. volgende doe k er wel 2 ;D

shir pov;

Ik zit hier op bed, lekker te dagdromen, denkend aan alle dingn die er al zijn gebeurt en die we meegemaakt hebben,, zulke mooie tijden,, dingendie ik nooit zal vergeten.. 'BAAAAM' " AAH wat was dat?" ik ren naar beneden en zie pris op de grond liggen. Ik schrik me dood en pak een glas water.. "BILL TOM"!! "jhaa ?" hoor ik ze heel rustig vragen. " KOM NOU!!" Ze komen nu bezorgt naar beneden gerend en bill kijk heel erg bezorgt naar priss, hij rent naar der toe, "BEL EEN AMBULANCE" tom staat dom te staren,, "TOM NU"! tom kijkt op en rend naar de telefoon, "hoe kan k in hemels naam een ambulance hier heen laten komen als we op tour zijn en we rijden over een snel weg ?" ik ren naar de chauffeur en zeg dat hij aan de kant moet ghaan staan en het adres aan mij moet geven waar we nu zijn.. "tom we zijn bij.. " ( verzin straat.) "Help en vriendin van ons is flaugevallen volgens mij en ze word maar niet wakker, we zijn bij * verzin straat * " niet veel later horen we een sirene en allemaal mannen komen naar binnen gerend en nemen pris mee, bill staat met tranen in ze ogen te staren hoe priscilla in de ambulace word gelegd.. Ik kijk bill aan "maak je geen zorgen bill alles komt goed " een van de mannen komen naar ons toe gelopen en ikkijk op "srry we moeten pris mee nemen naar het dichtsbij zijnde ziekenhuis, het is erger dan we d8en.. tranen rollen over bill zn wangen,, en k probeer mijn tranen achter me ogen te houden, ik knik naar de man, en krijg het adres van het dichtsbijzijnde ziekehuis waar pris nu heen word gebracht, eenmaal als de man weg is rollen alle tranen over me wangen, ik kijk hier niet tegen en ren naar een van de kamers.. ik hoor dat tom achter me aan komt gerend, "shir.. ik heb de chauffeur gezegt dat hij nar het ziekehuis moet ghaan,, en niet terug naar duitsland."ik knik en geef hem een kus.. "alls komt tog wel weer goed met der hea.. ?" vraag k en tom knikt bezorgt..

Bill pov;

eenmaal in het ziekehuis aangekomen moeten we in de w8 kamer w8en tot we toestemming hebben om naar pris toe te ghaan,, een zuster komt naa een half uur na ons toegelopen, "horen jullie bij priscilla"? we knikken en ze zegt dat ze treurig nieuws heeft, alle maal enge ged8es flitsen door me hooft heen.. priscilla dood, priscilla's begravenis, priscilla crematie,, ik wil der niet aan denken k kijk de zuster bezorgt aan "ze ligt in coma.." Zegt ze zuster sip en zegt dat we naar der toe mogen ghaan, k ren het snelst naar pris toe en kus der, pris please word wakker, je mag niet dood ghaan.. tranen rollen over me wangen k pak der hand beet en hoop dat alls goed komt,.. ik knijp zachtjes in der hand en er komt geen beweging in pris.,. nog meer tranen rollen over me wangen.. Pris please toe nou word wakker, ik weet ckr dat k zometeen hier glazen met tranen kan ghaan fullen.. Pris toe nou.. Ik voel een hand op me schouder ik kijk om, en zie een huilende shir en daarachter een huilende tom.. ik sta op en knik.. ik snapte wat shir bedoelde.. ik geef pris een kus op der wang en we lopen weg.. de tranen rollen nogsteeds over mn wangen.. laat alles goed komen denk ik..

Meer?
=
Reactiess (A)

Reageer (2)

  • MILKAA

    De tranen prikken nu ook in my eyes (huil)

    1 decennium geleden
  • Prissy

    meeer
    meeer
    wat is er met mij :'(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen