ik zit nu al een uur op mijn kamer een plan te bedenken om Cindy terug te pakken.
waarom doet ze zo gemeen tegen Melissa ze is juist vet lief tegen iedereen en staat altijd voor iedereen klaar maar dat komt denk ik door haar jeugd.
ze heeft me wel eens vertelt over hij thuis situatie en dat waren niet zulke leuke verhalen.
dus ik snap wel dat ze het moeilijk vind om me voor te stellen aan haar ouders.
gelukkig vonden mijn ouders haar heel lief alleen schaamde ik me wel een beetje voor Sam die de heletijd om Melissa hing maar gelukkig vond ze dat niet zo erg.
ik schrik op uit mijn gedachte o ja het plan.
het moet iets zijn waardoor iedereen weet dat ik van Melissa hou omdat ik haar leuk vind.
dus het moet groots en duidelijk en dan weet ik het ik ga op het podium staan en dan zeg ik alles wat er gebeurt is en wat Cindy heeft gedaan.
en dan roep ik haar naar voren en dat moet ze voor de hele school sorry zeggen tegen Melissa wedden dat ze zich dan wel schaamt.
ik begin snel met een verhaal te schrijven dat veel indruk zal maken.

2 uur later mijn verhaal is af eindelijk het is dat het me meisje is anders had ik het al lang opgegeven.
maar voor haar doe ik alles.
opeen schiet me een goed idee te binnen.
ik bel Melissa op of ze langs wil komen en dat wil je natuurlijk.
al snel hoor ik de deurbel, en ren naar beneden en doe de deur open kom binnen.
wat is er vraagt: melissa
nou ik had je toch vertelt dat ik Cindy wou terug pakken en nu heb ik een idee.
ik leg haar mijn idee uit nou kijk.

ik wou een foto van ons 2 op twitter zetten en dan vragen wat mainiacs van ons samen vinden enzo.
en al die reactie dan op een groot scherm laten zien in de kantine en dan aan Cindy vragen of je ons nog steeds een slecht stel vind.
wat vind je ervan.
ik zie dat ze naar de grond staart en vraag of ze het geen goed idee vind.
ze schudt haar hoofd en zegt het idee vind ik wel goed maar wat nou als Mainiacs ons geen goed stel vinden? en mij niet knap genoeg voor je vinden enzo?
dat vinden ze vast niet zullen we snel een foto maken en die er op zetten?
ze knikt en we rennen naar boven toe!

Reageer (3)

  • xxIKHEETANNE

    Leukleuk haha(: x

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Hahah leuk!!

    1 decennium geleden
  • ginadam

    gnagnagna ze zijn goed bezig hahaah!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen