Daan:
het was dan eindelijk zo ver alles stond klaar op het podium en ik hoorde de bel van de pauze gaan.
langzaam stroomde de kantine vol ik zag iedereen verast kijken naar het podium.
maar hield me mond.

Melissa:
nog 1 les en dan wist ik wat Daan al die tijd aan het doen was geweest ik hoop dat Cindy verast is en begrijpt dat ze Daan niet zal krijgen nu niet en straks ook niet.

Cindy:
de les was eindelijk voorbij nu pauze en dan Wiskunde daarna weekend.
ik liep de kantine in en zag van alles op het podium wat zou er toch aan de hand zijn vast repetities ofzo voor schoolmusical.
expres ging ik dicht bij het podium zitten als er dan wat gebeurde zag ik het tenminste goed.

Melissa:
ik rende zo ongeveer de kantine in en ging dicht bij het podium zitten Daan kwam na me toegelopen en verluisterde in mijn oor alles is geregeld je hoeft alleen maar te zitten en luisteren oke?
ik knikte en deed wat hij zie.

Daan: iedereen was in de kantine ik pakte de microfoon en liep het podium op ik zag wat verbaasde gezichten blijkbaar hadden ze me hier niet verwacht.
ik begon me verhaal:

lieve mensen zoals jullie weten heb ik sinds kort met Melissa.
maar sommige zijn het daar niet mee eens en vallen ons lastig.
er gaat zelf zo ver dat ze posters ophangen van ons met haat tekst.
dit word door 1 meisje gedaan die ook heel veel van me houd.
dat doe ik ook van haar maar dan als vrienden.
jammer genoeg heeft ze teveel dingen gedaan om Melissa en mij uit elkaar te halen dat het onze vriendschap heeft gekost.
dit meisje is Cindy ik zou graag willen dat ze naar voren komt zodat ik haar wat kan laten zien.

Cindy:
wat nee dit ging helemaal verkeerd in plaats van dat ik na een toneel stukje ging kijken werd ik het toneel stuk.
maar kon ook moeilijk weg lopen dus loop ik met een rood hoofd het podium op.
en fluister tegen Daan wat doe je nu?
maar blijkbaar zat de microfoon te dichtbij want de hele zaal kon het horen.
het enige antwoord wat ik kreeg was dit is niks vergeleken met wat je mij en Cindy hebt aan gedaan.
er kwam gelach uit de kantine en ik wist dat ze me uitlachte.

Daan:
toen Cindy op het podium kwam vervolgde ik mijn verhaal.
Cindy je geloofde dat niemand Cindy en mij een goed stel vonden nou ik heb het aan de mainaics gevraagt en het enige wat ze zeiden was ahh wat zijn jullie een lief stel enzo.
ik weet je denkt nu dit liegt hij maar ik heb bewijs ik heb van elke tweet een foto gemaakt.
dus zou graag willen dat je dit filmpje keek.

Melissa:
wow Daan had er echt werk van gemaakt.
Cindy werd al erg rood en schaamde zich zo te zien maar goed ook.
zo had ik me al die tijd ook gevoeld.
nu kijken na al die lieve reacties van de mainiacs ik mocht ze nog niet lezen van Daan.
dus voor mij waren ze ook allemaal nieuw er er zatten super lieve en leuke tussen.
na dat het filmpje was afgelopen waren we zeker 300 tweets verder.

Daan:
nou zoals je deze tweets ziet is er niemand negatief over Melissa en mij en dit waren nog niet eens alle tweets.
ook hebben de mainiacs uit zich zelf een trending gemaakt en ook daar heb ik foto's van als bewijs.
en weer volgde er een filmpje met foto's van mensen die die de # in hun naam hadden en het was zelf een klein poosje wereldwijd nummer 1.

Cindy:
omg ik heb me echt vergist! waarom was ik ook zo dom om te denken dat Melissa hem zou overhalen verkering met hem te nemen.
zo is ze niet waarom was ik zo dom spookt de hele tijd door me hoofd.
Melissa heeft zoveel mee gemaakt met haar vader enzo die een drankverslaving had en haar moeder die weg liep toen ze 6 was.
als iemand nooit iemand iets te dwingen te doen is zij het wel.
ik word rood van schaamte hopelijk vergeef ze het me.
maar dat zou wel wat tijd kosten voor dat zo ver is.

Daan:
nou zo als je zit heb je je vergist er zijn namelijk zat mensen die ons een leuk stel vind.
maarja als dat je mening is kan dat natuurlijk maar verspreidt de volgende keer niet deze onzin door de school voor dat je weet hoe het zit.
dan wil ik nu nog 1 ding doen om duidelijk te maken dat mijn liefde voor Melissa echt is.
maar daar heb ik wel iemand voor nodig wil je even naar voren komen Melissa?

Melissa:
wat is was zo aan het luisteren riep die nou mijn naam.
dat was niet de bedoeling hij had belooft dat ik niet naar voren hoefde te komen.
maar het staat ook zo dom om niet te gaan dus schoof ik mijn stoel naar achteren en liep richting het podium.
waar Daan en Cindy me aan keken en natuurlijk de rest van de kantine.

Daan:
lieve Melissa
zoals je weet ben ik al een tijdje mega verliefd op je.
maar sommige wouden het niet geloven daarom dit.
ik knielde op mijn knieeen en vroeg of ze verkering met me wou.
ze knikte en ik schoof een ring om haar vinger.
toen richtte ik me na het publiek toe en zei geloven jullie me nu?
iedereen knikte ja.
dus zei ik vrolijk eet smakkelijk dan en laat het me niet merken dat jullie nog iets gemeens tegen Melissa zeggen.

Cindy:
ik rende snel het podium af wat schaamde ik me zeker toen Melissa het podium op kwam.
ik durfde haar niet eens recht in der ogen aan te kijken van schaamte.
achter me hoorde ik iemand stop roepen ik draaide me om en zag Daan staan.
hij riep me ik liep naar hem toe en vroeg wat er was.
nou antwoorde hij ik weet dat Melissa je terug wil als vriendin en ze mist jullie momenten echt dus doe je best grijp je kans nu het nog kan.
eumm dankje stamelde ik.

Melissa:
CIndy kwam op me af ik was benieuwd wat ze te zeggen had.
ik hoorde niet alles maar het kwam er op neer dat ze mega veel spijt heeft van wat ze gedaan heeft.
aan haar ogen te zien sprak ze de waarheid.
dus vergaf ik het haar maar stiekem knaagde het nog wel aan me wat ze me heeft aan gedaan.


paar maanden later.

Melissa en Daan hadden nog steeds iets en iedereen was het gewent.
Cindy had het goed gemaakt met Melissa en langzaam kreeg Melissa haar vertrouwen in CIndy terug!

laatste deel van mijn verhaal hoop dat jullie hem leuk vinden morgen begin ik met mijn nieuwe.

Reageer (5)

  • daanlover15

    sorry jongens kon niks meer met dit verhaal maar er komt een nieuwere die jullie hopelijk ook allemaal gaan lezen:)

    1 decennium geleden
  • MyStoryy

    wacht hoe bedoel je laaste deel ga stoppen nee toch ? (huil)

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    Leukk nu al zin in je volgende verhaal(:

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Aaaaawh .....

    1 decennium geleden
  • ginadam

    zoo leuk helaas is het afgelopen maarjaa het wsx echt heel leuk!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen