het was de eerste school dag op mijn nieuwe school, gelukkig ging ik naar de eerste dus kende nog niet zoveel mensen elkaar.
maar waarom moesten we nou weer verhuizen naar Goor het is hier zo anders dan in Eindhoven.
veel kleiner en stiller en het zijn allemaal boeren tenminste dat zeggen ze in Eindhoven allemaal.
en dan zat ik daar in dat rottige Goor met niemand behalve mij ouders en de hond Diesel.
maarja het was zo ik kon beter het beste van maken dan lopen mopperen.
en als ik in Eindhoven was blijven wonen kwam ik sowieso niet bij Sara in de klas;(
snel deed ik wat kleren aan en pakte me tas en reed naar school.
wow ik had deze route al 10x gefiets voor de zekerheid zodat ik niet te laat hoefde te komen de eerste dag maar toch verdwaalde ik bijna.
gelukkig vond ik de weg naar school op tijd en kon ik nog rustig aan de kantine in lopen.
nu kwam het moeilijkste bij wie moest ik zitten?
bij die meisjes met make-up enzo leek me geen goed idee die keken nu al arrogant mijn kant op laat staan als ik er bij kom zitten.
toen zag ik rechts in de hoek een meisje alleen zitten ze leek me aardig dus besloot ik te vragen of ik bij haar mocht zitten.
ik duwde me door de mensen massa heen en kwam bij het tafeltje van het meisje.
stamelt vroeg ik of ze er bezwaar tegen had als ik bij haar kwam zitten.
gelukkig zei ze dat ze het gezellig vond.
het was een poosje stil dus vroeg ik of ze uit Goor kwam en of ze me kon rondleiden omdat ik net nieuw was.
nee ik woon nog niet zolang hier ben vlak voor de zomervakantie hier heen verhuist zie het meisje dat Fien heet.
o okee waar woonde hiervoor dan?
in Einhoven en jij
nee echt?! ik ook wat toevallig.
dat is grappig maar mis jij Brabant niet dan? ik wel!
ja heel erg ik mis die gezelligheid enzo wel hier is het zo stil.
idd ik hoop dat we bij elkaar in de klas zitten dat zou echt tof zijn!

Reageer (5)

  • xxIKHEETANNE

    Leuk!! Snel verder(:

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Hahaha leuk begin!! Xxx

    1 decennium geleden
  • MyStoryy

    idd vind het nu al een leuk verhaal :* x

    1 decennium geleden
  • ginadam

    okee ik vibd hem nu al leuk snel door!!

    1 decennium geleden
  • Owenlovee

    Snel dooor! :*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen