Foto bij Part Two - Chapter Thirteen - Blue Luna Roselynn Sapphre

Hey, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb voor dit verhaal namenlijk een duet voor Liam en Rose nodig, maar ik weet niks :$ ik zou het heeeeeeeel fijn vinden als jullie hieronder een paar leuke en goede duets zetten, meerdere zou fijn zijn, dan heb ik wat te kiezen! Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn! En ik maak reclame voor jullie verhalen!!

Trouwens, ik heb hierna nog maar één hoofdstukje voor dat duet. Dus voor dat heb ik een duet nodig, ander blijft dit verhaala een beetje stilstaan, en ik ben bang dat ie dan dood gaat. Natuurlijk ben ik zelf ook aan het zoeken en ik heb dit, moeten jullie ff zeggen wat jullie er van vinden.

Broken String - James Morrison Nelly Furtado
Little Things - One Direction
Irresistible - One Direction
They Don't know about us - One Direction
Just like we dreamed it - Disney
At the beginning - Anastasia

Broken strings past eigenlijk helemaal niet zo goed. Maar is wel heel mooi.
Little Things is meer alleen dat Liam dat voor Rose zingt, geen duet.
Irresistible is gewoon supermooi, maar ik weet niet.
They Don't know about us past dan nog wel, maar ik weet niet of die mooi is in duet.

Alvast bedankt!

Xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • love2kim

    Oe spannend! Snel verder! Xx

    1 decennium geleden
  • fungi

    Een onbekend nummer mmmmm *trekt james bond-achtiggezicht*
    Louis heeft nog geen 16+ stukjes in dit verhaal gehad vandaar :]

    1 decennium geleden
  • misslola

    omdat ik niet normaal ben hehe ale dat zegt iedereen tog tegen mij he
    snel verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen