Foto bij Drama - Deel 5 ~ Jessica

Het volgende hoofdstuk is super super lang want het is het 100STE HOOFDSTUK!
Vinden jullie het verhaal eigenlijk wel nog goed? Laat het me weten...

Ik werd wakker met vreselijke koppijn. Het was pikdonker.
'Waar ben ik?' vroeg ik.
'Ah toch nog.' hoorde ik iemand zeggen.
'Waar ben ik?' vroeg ik opnieuw.
'Bij mij weet je dat niet meer.' zei Simon.
'Simon.' zei ik.
'Goed geraden.' zei hij.
Ik zuchte.
'Wat is er?' vroeg Simon.
'Ik wil naar huis.' zei ik.
'Je zal wel honger hebben ehj.' zei hij.
'Nee, ik wil naar huis naar Louis en mijn 2 kindjes.' zei ik.
'2 kindjes?' vroeg Simon.
'Mijn dochter en de dochter van Louis' styliste, ze logeert bij ons. Laat me alstublieft gaan ik zeg niets tegen de politie, of tegen de anderen alstublieft.' smeekte ik.
'Ik denk er nog niet aan.' zei Simon en verliet de kamer.
Ik ging op mijn bed zitten en begon aan van alles te denken. Hoe zou het met Noa, Lux, Louis en alle anderen zijn? Ik miste ze zo. Ik deed het licht aan en zag mijn portemonnee op tafel liggen. Ik keek erin en nam mijn fotootjes die erin zater. Ik ging er mee op bed zitten en begon te wenen.

~Louis

'Niall!' riep ik toen ik hem naar de voordeur zag lopen.
'Nee, ik ga Harry en Jess zoeken. Ik kan ze gewoon niet meer missen. Ik neem mijn gsm en de sleutels mee. En liefje niet ongerust zijn.' zei Niall en gaf Yardéna een snel kusje en liep naar buiten. Opeens ging de telefoon.
'Ik neem wel op.' zei ik.
'Hallo.' zei ik.
'Hallo Louis, hebben jullie vanmiddag iets te doen?' hoorde ik Jess haar mama zeggen.
'Nee, maar ik zou graag hebben dat jullie naar hier komen.' zei ik.
'Oei zo serieus.' zei ze.
'Ja, het gaat over Jess.' zei ik.
'Wat is er met haar?' vroeg ze in paniek.
'Kom naar hier alstublieft.' zei ik wenend.
'Ok, we komen direct.' zei ze.
'Ok, tot zo.' zei ik.
'Tot sebiet.' zei ze.
Ik ging in de zetel zitten met mijn handen in mijn haar.
'Wat is er?' vroeg Liam.
'Jess haar ouders komen.' zei ik.
'Dat was te verwachten.' zei hij.
'Ja, ik ga me snel even omkleden, kijk jij even naar Noa en Lux?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei Liam.
Ik ging naar boven en deed andere kleren aan. Ik ging op bed liggen en begon te wenen.
'Waar ben je toch liefje?' vroeg ik.
'Ik mis je zo.' zei ik wenend.
Ik bleef nog eventjes op bed liggen toen ik besloot om naar beneden te gaan. Lux zat in de zetel tv te kijken en ik ging naast haar zitten met Noa op mijn schoot.
'Ik ga met Yardéna en Zayn even naar de winkel.' zei Liam.
'Wees voorzichtig.' zei ik.
'Tuurlijk.' zei Liam en ze vertrokken.
Niet veel later ging de bel, ik deed open en gaf Jess haar ouders een stevige knuffel. Haar mama nam Lux op en we gingen in de zetel zitten

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen