HAllootjes:D

Maar mijn ouders sleurden me zowat toen naar binnen omdat ze de hele nacht hebben lopen zoeken naar mij.
Ik deed de olielamp aan en pakte het fotoboek op.

xx xElise

Memories from 3 years ago.
Er zaten foto’s van vroeger in. Toen ik een jaar of 11 was. Een jongen en een meisje keken lachend in de camera. Dat was mijn eerste vriendje, David. Hij was een paar maanden ouder dan mij en was ontzettend knap. Iedereen op school vond hem leuk, maar hij vond alleen mij leuk. Nu ik eraan terug denk, is het nu eigenlijk weer zo. Al die meiden die zeggen dat ze op Tom verliefd zijn, en hij is gewoon verliefd op mij! Net zoals toen met David. Alleen David was niet beroemd en Tom wel. Een tijdlang bladerde ik door het album. Er zaten foto’s met David in, maar ook samen met mijn vriendinnen toentertijd. Sinds dat we naar de middelbare school zijn gegaan, heb ik ze nooit meer gezien. Zij gingen naar de school aan de ene kant van de stad en ik naar de school aan de andere kant. Ja, achteraf heb ik er niet zoveel spijt van dat ik ze nooit meer heb gezien. Ik merkte aan het eind van groep 8 al dat we uit elkaar aan het groeien waren. Toen hoorde ik stemmen van beneden komen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen