HEeeyy,

Ik dacht... laaat ik er nog eentje opzetten. Dan weten jullie wat Leande nou eigenlijk wou vragen (Waarschijnlijk weet je dat al maar oké)

Als hij echt van me houd, wilt hij me niet voor een one-night stand. Dan maakt het leeftijdsverschil niets uit. Dan wacht hij met dingen waar ik nog niet klaar voor ben. Toch? Nee, had ik maar ja kon ik krijgen.
Ik hief mijn hoofd en keek naar Tom. “Tom?”

xx xElise

..
“Ja?” zei hij.
Ik ging rechtop zitten en keek hem nog steeds aan. “Zou jij mijn vriendje willen zijn?”
“Je vraagt mij als je vriendje? Natuurlijk wil ik dat zijn.”
Ik vloog hem om zijn hals en gaf hem een zoen. Hij trok me dichterbij en begon me steviger te zoenen. We raakten verzeild in een tongzoen van en paar minuten. Na die zoen trok hij me dicht tegen zich aan. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder en hij met zijn hoofd op mijn hoofd. Ik haalde voorzichtig zijn pet van zijn hoofd en legde hem op de grond. Ik merkte dat we allebei langzaam in slaap vielen. Het laatste at ik nog dacht was dat deze avond helemaal geweldig was geweest om samen met Tom, inmiddels mijn vriendje, hier naar de sterrenhemel te kijken en langzaam in elkaars armen in slaap te vallen.

Reageer (2)

  • FakexBlood

    helemaal eens met de mening van YourAngel (yeah)

    1 decennium geleden
  • YourAngel

    oewlalala :D
    snel verder
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen