heeyxD,

“Die liggen nog te maffen. Maar waar kom jij vandaan?”
“Van buiten hè.” Ik liep richting de keuken.

xx xElise

Boomhut?
“Je weet best wat ik bedoel.” Hij liep achter mij aan naar de keuken.
“Ze was waarschijnlijk bij de boomhut.” Riep Anna vanuit de woonkamer die geïnteresseerd naar Dora zat te kijken.
“Boomhut?” vroeg Bill.
“Ja, boomhut.” Ik zette water op voor de koffie.
“En waarom weten wij daar niets vanaf?” Bill leunde tegen het aanrecht aan en keek waar ik allemaal mee bezig was.
“Omdat je er nooit naar gevraagd hebt.” Ik pakte 2 borden en een thermosfles voor de koffie. Ik schonk de koffie in thermosfles en stopte hem in de tas, netzoals de borden, bekers en het bestek.
“Nou, ik wil eigenlijk jou boomhut dan wel eens zien.”
“Nou, misschien vanmiddag. We zien wel wanneer.” Ik roosterde wat boterhammen, pakte de boter, jam, pindakaas, pasta en deed dat in de tas. Ik pakte een zakje voor de boterhammen en deed de boterhammen daarin en daarna ook in de tas. Ik controleerde of alles erin zat wat ik nodig had. Ja, alles had ik.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    kijk maar bij stemmen, dan weet je hoe ik je quizje vind (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen