HaaaiiixD

Tom ging achter het stuur zitten, keek even over zijn schouder naar ons en reden toen naar het ziekenhuis.

xx xElise

..
We zaten in de wachtkamer te wachten totdat er een dokter met de uitslag van het onderzoek kwam. Ik hing tegen Tom aan en had mijn benen op Bill zijn schoot liggen. Anna zat op mijn buik met mijn sjaal te spelen.
We verveelden ons en waren het wachten nu onderhand wel zat. Voor de zoveelste keer keek ik op mijn telefoon, half 4. We zaten hier nu al 2 en een half uur.
Eindelijk… kwam er dan een dokter aangelopen.
“Jullie horen bij Georg Listing en Gustav Schäfer?” vroeg de dokter.
We knikten.
“Aangenaam, ik ben dr.Ringel. Georg en Gustav zijn onderzocht en hebben bloedtekort. Ze zijn door de wonden aardig wat bloed verloren. Ze liggen nu op IC en niemand mag erbij. We bellen u als er nieuws is.”
“Zijn ze al wakker?” vroeg ik.
“Nee, als ze binnen 5 dagen niet wakker worden, dan…”
We wisten allemaal wat de dokter wou gaan zeggen.
“… is de kans groot dat ze ook niet meer wakker worden.” Zei de dokter.

Reageer (3)

  • xmijxiemandx

    nou ze mote maaar ff snel waker wordexD

    1 decennium geleden
  • FakexBlood

    ja me to, ik neem georg wel xD
    nou liever bill iegnelijk maar die schat moest ooit al eens lijden door zijn gouden keelgat (huil)

    1 decennium geleden
  • YourAngel

    heftig!!!:O
    ben nieuwsgierig want TH moet blijven leven hoor :O
    anders kom ik ze persoonlijk bloed geven xD
    XXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen