Heeeyy,

Veel plezier!!

“Wacht. Bill moet ook bij mij slapen en Tom ook. Netzoals vannacht.” Zei Anna.
“Maar dat past niet in mijn bed. Je moet kiezen tussen mij, Bill of Tom.”
“Kies jij maar eerst. Tom of Bill bij jou?” vroeg Anna aan mij.

xx xElise

..
“Dan kies ik natuurlijk voor Bill. Nee hoor, grapje Tom. Alleen jij mag vannacht naast me liggen.”
Ik liep naar hem toe en gaf hem een zoen op zijn mond.
“Yes, ik mag bij Bill!” riep Anna. Ze rende naar Bill. Lachend tilde Bill haar op.
“Nou, dan gaan wij maar eens slapen.” Zei Bill. Hij gaf me met één arm een knuffel en een kus op mijn wang, daarna gaf hij Tom nog een knuffel. “Welterusten.”
“Welterusten.” Zeiden Tom en ik.
Bill liep samen met Anna de kamer uit, op weg naar zolder.
“Ik pak nog even snel mijn tas voor morgen in. Dan kan ik morgen 5 minuten langer in mijn bed blijven liggen.”
Ik pakte mijn tas in terwijl Tom zich uitkleedde.
Even later lagen we samen in bed.
“Weet je een reden waarom je moeder zelfmoord zou hebben gepleegd?” vroeg Tom.
Ik schudde mijn hoofd en kreeg weer tranen in mijn ogen. Ik kroop tegen hem aan. Een traan viel op zijn borstkas.
Tom merkte het.
“Sorry. Ik had er niet over moeten beginnen.” Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte een kus op mijn haar.
“Nee. Het geeft niet.”
Ik merkte dat Tom in slaap aan het vallen was. Maar ik was nog klaarwakker.
Na een tijdlang wakker gelegen en veel op de wekker gekeken te hebben, viel ik dan toch ook eindelijk in slaap.

Reageer (2)

  • Sorrowmysoul

    Ik vind het zo dik zielig.

    1 decennium geleden
  • FakexBlood

    dat heb ook ook elke morgen. Dan lig ik dus wakker in mijn bed en kan niet slapen en na even gelegen te hebben kijk ik op de wekker en is het al 4 uur 's nachts... Heel fustrerend

    maar dat doet er niet toe, dat jij snel verder moet gaan wel (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen