Foto bij Lieve Lieve Lieve Heersbeestjes

Ik heb al een keer vaker deze fout gemaakt. En het was stom om hem nog een x te maken.
Rainbow Love is gekomen tot zijn eind, en ik heb nog genoeg inspiratie om een vervolg te schrijven, maar niet de motivatie. Het was dus een slecht idee om het wel te proberen.

Een jaar terug, schreef ik een heel lang verhaal, Lots of Love, en toen die afgelopen was, begon ik aan een vervolg, maar dat vervolg staat nu nog stil omdat ik aan Rainbow Love begon. Dus ik trek de conclusie dat vervolgen schrijven niet mijn beste punt is. Ik beloof dat er binnenkort, na Scream The Words, een nieuwe Jiall story komt.
Maar Little Leprechaun ga ik, tot mijn spijt inactiveren.
Lieve lieve lieve heersbeestjes van me, het spijt me. Maar een vervolg was niet een goed idee.

Ik zal in het kort vertellen hoe het eind eruit heeft gezien. Of ziet, want ik geloof dat Niall en Justin, stiekem nog een stel zijn.
Justin is door zijn management gekoppeld aan Selena, om roddels te voorkomen. Niall en Justin leiden nu nog steeds een ingewikkelde relatie, stiekem. Maar ooit, komen ze weer samen. Dat weet ik zeker.
I ship Jiall, who's with me?

Reageer (8)

  • Bellum

    Jammerr!
    Nu moet ik toch echt gaan Jiall afkicken xD
    Maar dit is echt een van de mooistr verhalen ooit! And ...
    I ship Jiall too! ;D

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    JIALL 4 EVAH

    1 decennium geleden
  • Eruditex

    I AM.

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    Jammer maar het blijft een mooi verhaal voor ALTIJD!!!!(H)

    1 decennium geleden
  • ardjan

    yeahhhhbudddy, Jiall for life!
    Laat maar weten wanneer je aan een nieuwe begint :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen