HoooiixD

“Pap! Eten!” riep ik terwijl ik naar zijn werkkamer riep.
Ik ging aan tafel zitten en mijn vader kwam even later ook aan tafel zitten.
“Pap, wanneer is mama haar begrafenis?” vroeg ik.
“Donderdag.”
“Oké.”

xx xElise

..
“Hoelaat is het bezoekuur?” vroeg Tom toen we samen de vaatwasser aan het inruimen waren.
“Van 7 tot 8. We gaan toch wel, hè?” vroeg ik.
“Natuurlijk. Georg lift nu al 3 dagen in coma. Ik maak me echt zorgen om hem.” Zei Tom. Hij zette het laatste bord in de vaatwasser en deed hem dicht.
“Jongens, Georg is wakker geworden!” Bill kwam de keuken inrennen.
“Dr.Ringel belde net. Hij is vanmiddag wakker geworden en nu op de kamer bij Gustav.” Vertelde hij blij.
“Echt. Dat is geweldig!” riepen Tom en ik in koor.
Ik opende mijn mond om wat te gaan vragen.
“En Esmee ligt ook nog bij hun op de kamer.” Zei Bill voordat ik wat kon vragen. Zijn ogen begonnen te glunderen toen hij de naam van Esmee uitsprak.
“Volgens mij ziet hier iemand Esmee zitten.” Zei Tom lachend.
“Niet waar!” schoot Bill in de verdediging terwijl hij langzaam rood werd.
“Wees maar niet bang, hoor. Ze zal er straks vast wel zijn.” Ik gaf hem een speelse duw.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    haha
    super!!! xD
    arme billie xD
    weet wel niet of ik op de vorige een reactie heb geplaatst want quizlet deed raar :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen