HeeeyxD

“Leande, zou jij iets willen zeggen op de begravenis van mama?” vroeg hij.
“Uhh… Ik wil wel… maar… ik weet niet of het durf.” Zei ik stotterend.
“Het hoeft niet per se. Maar ik zou het graag willen dat jij ook wat zegt.”
“Oké.” Zei ik. “Ik doe het.”
“Oké en ga maar terug naar de jongens en Anna. Maak je maar geen zorgen om mij.” Zei mijn vader glimlachend.
Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep toen naar de woonkamer waar de jongens zaten. Ik had de brief ver in mijn zak gestopt. Die zou ik straks wel lezen.

VIEL SPAÃź!!

xx xElise

..
Tom en Bill zaten een of andere actiefilm te kijken.
“Heey.” Zei ik.
“Shht. Anna slaapt.” Zei Tom en wees naast zich. Anna lag tegen Tom opgerold en duimde. Ze zag er echt heel lief uit.
“Ik breng haar wel even naar boven.” Zei ik. Ik tilde haar op en bracht haar naar boven. Ze werd eventjes wakker en maakte slaapgeluidjes. Daarna viel ze weer in slaap.
Ik legde haar in het bed, stopte haar knuffel tussen haar armen, sloeg het dekbed over haar heen en gaf haar een kus.
“Welterusten meissie.”
Ze kneep even haar ogen stijf dicht, maar ontspande toen weer.
Ik liep weer naar beneden en ging bij Tom en Bill zitten. We keken de film af en gingen toen naar bed.
“Welterusten.” Zeiden Tom en ik.
“Welterusten.” Zei Bill en liep toen naar boven.
“Ik stap nog even onder douche, oké?” zei Tom.
Ik knikte. Ik kleedde me om en ging op de rand van het bed zitten. Ik haalde de envelop uit mijn zak, maakte hem open en begon te lezen.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    ben benieuwd wat er in staat :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen