Haaaii(K)

Bedankt voor jullie geweldige reacties,
Ik ben blij dat jullie er zo ontroert van waren. Dat betekend voor mij veel, want ik probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen.
Thank You!!!(K)(K)

Maar we gaan weer terug naar het verhaal.
Je had dus de brief die je moeder heft achtergelaten aan jou en je vader gelezen.

VIEL SPAß!!!

xx xElise

..
Ik keek naar de brief. Tranen stroomden over mijn wangen. Tom zat naast me en had een arm om me heen geslagen. Hij las mee met de brief.
Toen hij even later klaar was met lezen, keek hij me aan.
Onze blikken kruisden elkaar. Ik zag tranen in zijn ogen. Ik begon nog harder te huilen en kroop dicht tegen hem aan.
Tom huilde met me mee. Zijn tranen vielen op mijn armen en voelden koud aan.
“Ik zal er altijd voor je zijn. Altijd.” Fluisterde hij huilend in mijn oor.
Ik gaf hem een knuffel en een zoen als teken dat ik hem gehoort had.
Toen we onze tranen weggeveegd hadden, gingen we in bed liggen. Maar slapen kon ik niet. Tom trouwens ook niet. We bleven maar draaien en probeerden de slaap te vatten.
Als ik dan eindelijk is slaap viel, werd ik even later weer wakker. En dat ging zo de hele nacht door.
Er leek geen einde aan de nacht te komen.

Reageer (1)

  • FakexBlood

    ohhh
    hoe erg (huil)
    srr dak zo laat pas lees (zip)
    heb t heel druk me vanalles en nog ewa xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen