JAAA(yeah)(yeah) 90!!!
Nog 19 en dan zijn we bij 100!!
Thanks dat jullie hem allemaal zo goed vinden.(K)(H)(flower)

Nu snel terug naar het verhaal.
Een man begon te spreken.
“Familie, vrienden en colléga’s van Sandia, welkom dat jullie allemaal zijn gekomen.
We zijn hier vandaag bijeengekomen om afscheid te nemen van Sandia. Ze was een geweldige vrouw, een geweldige moeder. Ze stond altijd voor iedereen klaar…”
De man hield een heel gesprek over hoe mijn moeder was. Vanaf het begin moest ik al huilen. Netzoals mijn vader, Tom, Bill, Georg en Gustav.
“En dan wilt Leande nu iets voordragen aan haar moeder.” Zei de man.

VIEL SPAß!!!

xx xElise

..
Ik keek mijn vader aan. Hij knikte.
“Je kunt het.” Fluisterde hij.
Ik stond op en liep naar de verhoging waar die man stond. Hij deed een stap opzij en liet mij achter de microfoon staan.
Ik begon te praten.

“Mama,
Elke keer als ik naar je foto kijk,
krijg ik tranen in mijn ogen van ongeloof en verdriet.
Wat hebben we fout gedaan?
Jij had veel verdriet, dat vertelde je ons in je brief die je ons had achtergelaten.
Ik vraag me af waar jij nu bent. In de hemel of ergens anders.
Ik wou dat ik bij je kon zijn, al is het maar voor heel eventjes. Alleen om de pijn maar even te doden.
Ik vind het heel erg dat jij nu bij me weg bent. Maar als jij er zeker van bent dat dit het is wat je wilt.
Dan sta ik voor 100% achter je.
Mama, je moet weten dat ik van je houd en ik dat altijd zal blijven doen.
Je zult altijd in mijn hart zitten en meer kan ik je nu niet geven.
Veel liefs, je dochter.”

Huilend liep ik terug naar mijn plaats en Tom nam me in zijn armen.
“Ik ben trots op je dat je het gedaan hebt.” Fluisterde hij en drukte een kus op mijn haar.

Reageer (3)

  • FakexBlood

    super mooi gemaakt
    omg
    heb tranen in mijn ogen (huil)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    tot nu toe dat ik het gelezen heb is het een super verhaal moest zelf wenen bij dit stuk

    1 decennium geleden
  • YourAngel

    *snik*
    woow vet mooi!
    en heel erg aangrijpent..
    weet alleen niet waarom..
    vast omdat het zo mooi is verwoord
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen