slaperig opende ze haar ogen.
"wat is er?"vroeg ze.
"je moet opstaan het is school vandaag, je hebt nog een half uurtje om je klaar te maken en we moeten vertrekken"zei je nog snel voor je aan het ontbijt begon.
na het ontbijt ging je naar de logeer kamer je school spullen gaan halen.
je liep de kamer in.
stak het licht aan en zag Zayn in het bed liggen.
hij was zo schattig als hij aan het slapen was.
maar je moest hem toch wakker maken hij moest namelijk ook naar school.
voorzichtig maakte je hem wakker.
je gaf hem een klein kusje op zijn mond.
hij werd wakker maar schrok toch een beetje als hij zag dat hij ergens anders was en niet bij hem thuis.
"als je nog iets wil eten zal je toch moeten opstaan want we moeten straks naar school"zei je nog voor je de kamer uitliep.
al snel stond Zayn beneden je gaf hem nog een boterham en maakte zijn lunch voor 's middags klaar en stopte het in zijn boekentas.
samen liepen jullie naar je bff's auto en reden naar school.
op de radio was het liedje club can't handle me van florida.
en jullie zongen allemaal mee.
als je eindelijk op school waren was de leerkracht boos omdat jullie te laat waren.
vandaag moesten jullie van haar nablijven.
de dag was dus al slecht begonnen en vanavond kwamen je ouders opbezoek.
dat werd dus afbellen omdat je op school moest blijven 2 uur langer.
snel pakte je je gsm en belde naar je ouders die niet zo blij waren dat je straf had na nog een preek van hen gehad te hebben was het eindelijk middagpauze.
jij en Zayn gingen samen aan een tafeltje zitten.
"dus"begon Zayn.
"ja wat "vroeg jemet een glimlach.
"nu het etentje met je ouders niet doorgaat zou je met mij iets willen gaan eten op restaurant?"vroeg hij.
je keek hem even aan.
Zayn nog steeds wachtend op je antwoord.
"je bedoeld als een date?"vroeg je.
"ja dat is precies wat ik bedoel"antwoorde hij.
"lijkt me leuk"zei je snel terug.
toen kwam je bff aangelopen met haar lunch.
ze had net nog even gepraat met een van haar andere vriendinnen.
"ik pik je op rond 18 uur"zei Zayn nog voor hij naar zijn vrienden ging.
"waar ging dat over?"vroeg je bff.
"ik heb een date met Zayn vanavond"zei je blij.
je kon het nog steeds niet geloven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen