Foto bij Venticinque

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Ashtonswife

    AAAAAAAAAAaah snel verder?!

    1 decennium geleden
  • amores

    @Ianto, het maakt mij niet uit wat jij van mijn reacties vind, Leanne vind ze leuk en daar gaat het om!

    1 decennium geleden
  • Lix

    @laFortuna - Wow, jou reacties zijn altijd best wel overdreven -.-"

    @ShakeItUp - Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, i luf deze storyyyY!!! Ik ga dan ook lekker als eerste reageren, whahahahahahh! Wacht, ik druk alvast op reageren en schrijvf dan verder! En dan pas ik hem nu gewoon aan maar dan heb ik wel de eerste reactie, yeaaahhh! Koppie koppiee! Ik ga wel zo even douchen want ik heb zin om me op te maken, whahahah! Maar dit hooofdstuk is weer zo'n geweldig hoofdstuk waarbij niet veel gebeurd maar wel gewoon super is! Aaaawh, maar ik ben echt benieuwd of ze ooit nog vrij komt, I hope soooo! Anders ga ik heel hard gillen en huilen en jou dwingen deze story verder te schrijven totdat ze eindelijk vrij is! Ik heb de laatste tijd zooo veel inspiratie voor andere stories maar ik moet eerst mijn eerste afmaken, whahahah, maar dat ga ik ook zeker doen ! Anders praat jij nooit eer met me want dan heb je in mijn story nog niets met Jasper gehad. Natuurlijk wil ook zelf niet stoppen want ik vind het super om er voor te schrijven! Heb jij trouwens gister the voice kids gekeken? Die twee Turkse meisjes waren super goed vond ik, alleen jammer dat die ene niet door ging! Vandaag trouwens eindelijk weer een quizlet dagje, jeeeeeeeeeeeeeuj! Dan ga ik proberen te schrijven, maar ik weet niet of dat goed gaat lukken want ik heb amper inspiratie! Wooow, in dit hokje waar ik dit schrijf lijkt mijn reactie super kort, maar voor mijn gevoel heb ik al super veel geschreven! JE KRIJGT EEN KUDOOOOOOOOOO (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen