Heeeyy(flower)

Vinden jullie mijn quiz nog een beetje leuk of vinden jullie er geen zak aan?

Vorige keer was het geen lange, en daarom zal ik nu een langere neer zetten;):P
We kwam thuis en ik ging gelijk naar boven. Tom, Bill en mijn vader keken me vragend aan.
Ik knikte even, als teken dat alles goed was en liep toen door.
Ik pakte uit mijn kast mijn joggingspak, kleedde me om en pakte een pet die bovenop in mijn la lag.
Ik deed mijn mp3 in en ging op mijn bed liggen.
Ik was doodop. Het was een intensieve dag geweest.
Ik liet me meenemen met de muziek, naar een totaal andere wereld. Even afgezonderd van de realiteit.
Even later viel ik in slaap.

VIEL SPAß!!!

xx xElise

..
Ik schrok wakker toen ineens iemand in mijn oor schreeuwde. Gelukkig was het maar mijn muziek.
Ik zag dat Anna naast me was komen liggen en lag in mijn armen rustig te slapen.
Bill zat aan mijn bureau geconcentreerd boven een vel papier.
Ik stapte voorzichtig uit mijn bed in de hoop dat ik Anna niet wakker zou maken. Ik liep naar Bill toe, legde mijn hand op zijn schouder en keek wat hij aan het doen was.
“Ik wist niet dat jij zo goed kon tekenen.” zei ik.
Bill schrok van mijn reactie.
“Jee, ik schrik me dood.” Zei hij toen hij mij zag staan.
“Sorry, het was niet de bedoeling om je te laten schrikken.”
Ik keek naar de tekening die Bill aan het maken was. Bill volgde mijn blik.
“Vind je hem echt mooi?” vroeg Bill.
Ik knikte. “Ik vind hem prachtig.”
Ik keek nog eens naar de tekening. Er stond een olifantenfamilie op. 2 grote olifanten en een kleine in het midden.
Bill ging verder met de tekening en ik keek toe.
Hij schoot gevoelsmatig met het potlood over het papier. Mooie, lange strepen kwamen op het papier te staan. Je begon steeds beter de kleurverschillen te zien. Je zag er gevoel in, voelde het gevoel dat die olifanten hadden.
Ik had Bill nog nooit zo zien tekenen, of üperhaupt zien tekenen. Maar hij kon het echt geweldig.
Na een tijdje was de tekening af.
“Hier, hij is voor jou.”
Bill reikte me de tekening toe.
Ik pakte de tekening aan en keek naar het eindresultaat. Ik raakte er ontroert van. Zo mooi was hij.
“Hij is echt prachtig. Dank je.” Zei ik.
Ik gaf hem een knuffel en een kus op zijn wang.
“Alsjeblieft.” Zei hij glimlachend.

Reageer (2)

  • Sorrowmysoul

    Idd (A) xD

    En verder.. Ik vind hem nogsteeds geweldig :>

    1 decennium geleden
  • FakexBlood

    owwwww
    how sweet
    ps: steekt bill nu zijn middenvinger op naar zijn fans *kijkt naar foto* foeifoei bill,
    ik zal je eens manieren moeten leren xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen